Aišku, atsakymas yra paprastas – tokia buvo to laikmečio mada. Dėl tos pačios priežasties ir padangos baltais šonais, ir kapotų figūrėlės savo laiku buvo populiarūs automobilių dizaino elementai. Tačiau visi stiliaus bruožai turi savo istoriją ir logiką. Kam ta medienos imitacija ant pakankamai kasdieniškų automobilių?
Iš tikrųjų, kai 1955 metais „Ford“ ir „Mercury“ parodė medienos imitacija papuoštus kėbulus, šis klausimas niekam nekilo – juk medis yra graži medžiaga, puikiai tinkanti automobiliams! Tik tai buvo ne medis, o vinilinė plėvelė, tvirtai priklijuota ant paprasto plieninio automobilio kėbulo. Bet tai buvo priminimas to, kas visai neseniai buvo tikra.
20 amžiaus pradžios automobilių kėbulų kūrėjai iš esmės buvo persikvalifikavę karietų ir vežimų meistrai. Taip, modernios gamybos technologijos ir štampuoti kėbulai galiausiai nugalėjo, ypač Ford paskatinto automobilių pramonės proveržio dėka, bet medinukai niekur nedingo. Prabangaus, pagal užsakymą sukurto automobilio ieškoję ketvirtojo dešimtmečio amerikiečiai kreipdavosi į specializuotus kėbulų gamintojus, kurie ant, pavyzdžiui, „Chevrolet“ bazės pagamindavo unikalią mašiną.