„Ford Ka“ buvo sukurtas skiriant daug dėmesio jo išvaizdai – to neįmanoma paneigti. Išvaizda taip rūpėjo šio modelio kūrėjams, kad jie ryžosi aukoti praktiškumą – jūs nenorėtumėte ilgoje kelionėje sėdėti ant galinės šio automobilio sėdynės. Bet kam rūpi – pirkėjai visada galėjo rinktis „Fiesta“. Vos pasirodęs „Ka“ turėjo akį rėžiančius didžiulius nedažytus juodus bamperius. Prie juodos spalvos kėbulo jie dar tinka, bet tokie maži automobiliai kaip Ka dažnai dažomi ryškiomis spalvomis. Bet apie viską nuo pradžių.
„Ka“ pirmtakas – įspūdingas itališkas konceptas
„Ka“ dizaino pagrindu tapo koncepcinis automobilis „Ghia Saetta“. Ghia, žinoma, yra Italijos automobilių dizaino namai ir kėbulų gamintojas. 1996-ųjų „Saetta“ buvo sukurtas egzistuojančių „Ford“ modelių pagrindu ir turėjo šio gamintojo logotipą. Tai – žaismingas, ryškus, bet kartu ir realistiškai paprastas mažas roadsteris.
Saetta, aišku, buvo sukurtas „Ford“ kompanijai. Akivaizdu, kad „Ford“ tuo metu jau kūrė naują miesto automobilį ir „Seatta“ tapo jo dizaino pamatais. 1996 metais buvo pristatytas ir gamybai paruoštas „Ka“. Aišku, jau su stogu, įprasta hečbeko forma, bet su nemažai detalių, primenančių tą „Saetta“ koncepciją. Dar vieno mažo „Ford“, regis, niekas nesitikėjo, nes „Fiesta“ ir taip yra labai kompaktiškas automobilis – daug kas mieliau būtų pamatęs „Probe“ pamainą.
Ką reiškia „Ka“ vardas?
„Ford Ka“ vardas iš karto įžiebė klaustukus virš žmonių galvų. Paplito paaiškinimas, kad tai – stipriai stilizuotas, keistai fonetiškai užrašytas angliškas žodis car – automobilis. Nors Ford Automobilis būtų visai logiška versija, iš tikrųjų šio modelio vardo kilmė yra kitokia.