Kodėl Italijoje gimęs „Peugeot 406 Coupe“ galėjo būti „Fiat“, bet buvo lyginamas su BMW Z8

„Peugeot 406“, gamintas 1995-2004 metais, yra pakankamai paprastas kasdienis šeimyninis automobilis. Laurent Rossi sukurtas dizainas tuomet atrodė aštrus ir modernus, bet dabar tai – lengvai pamirštama transporto priemonė. Išskyrus „406 Coupé“ – šis dviduris gražuolis po truputį tampa klasikiniu.
406 Coupé tapo vienu iš įsimintinesnių Peugeot 20 amžiaus pabaigos modelių. (Gamintojo nuotrauka)
406 Coupé tapo vienu iš įsimintinesnių Peugeot 20 amžiaus pabaigos modelių. (Gamintojo nuotrauka)

Reikėtų pasakyti, kad „Peugeot 406“ savo gamintojui buvo sėkmingas modelis. Galbūt jis nestūmė dizaino ribų ir niekada nebuvo inovatyviausias automobilis kelyje, bet tūkstančiai žmonių „Peugeot 406“ laikė praktišku, patogiu ir saugiu šeimos automobiliu. Savo dizainu jis labai primena ankstesnį 405, kuris buvo nupieštas „Pininfarina“ pieštukais. Iš tikrųjų, „Peugeot“ ir Pininfarina turi ilgą bendradarbiavimo istoriją, nes jei norite gražaus automobilio, turite kreiptis į italus.

Kupė automobiliai „Peugeot“ modelių gamoje buvo kone tradicija. Tai nėra labai greitos mašinos, tačiau „Peugeot“ kupė visada išsiskyrė prieinama kaina, elegantišku dizainu ir klasikiniu mini-GT charakteriu.

Nuo 1968 metų gamintas „Peugeot 504 Coupé“ buvo gražus automobilis (vėlgi – Pininfarina), bet 1983 metais nutraukusi jo gamybą „Peugeot“ liko be kupė. „Peugeot 505“, kurį, kaip tikriausiai galite atspėti, irgi puošia „Pininfarina“ logotipas, kupė versijos neturėjo, nes toks nišinis modelis finansinius sunkumus patiriančiai kompanijai tuo metu tiesiog neatrodė kaip geras verslo sprendimas.

„Peugeot“ kuriam laikui visiškai pamiršo kupė žanrą, kuris niekada nebuvo labai pelningas. Bet žinot, kas jo negalėjo pamiršti? „Pininfarina“! Juk ilgas ir žemas dviduris automobilis yra tokia stilinga gyvenimo detalė – kaip jo galima negaminti?! Bet, ko nenori „Peugeot“, galbūt norės „Fiat“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis