Reikėtų pasakyti, kad „Peugeot 406“ savo gamintojui buvo sėkmingas modelis. Galbūt jis nestūmė dizaino ribų ir niekada nebuvo inovatyviausias automobilis kelyje, bet tūkstančiai žmonių „Peugeot 406“ laikė praktišku, patogiu ir saugiu šeimos automobiliu. Savo dizainu jis labai primena ankstesnį 405, kuris buvo nupieštas „Pininfarina“ pieštukais. Iš tikrųjų, „Peugeot“ ir Pininfarina turi ilgą bendradarbiavimo istoriją, nes jei norite gražaus automobilio, turite kreiptis į italus.
Kupė automobiliai „Peugeot“ modelių gamoje buvo kone tradicija. Tai nėra labai greitos mašinos, tačiau „Peugeot“ kupė visada išsiskyrė prieinama kaina, elegantišku dizainu ir klasikiniu mini-GT charakteriu.
Nuo 1968 metų gamintas „Peugeot 504 Coupé“ buvo gražus automobilis (vėlgi – Pininfarina), bet 1983 metais nutraukusi jo gamybą „Peugeot“ liko be kupė. „Peugeot 505“, kurį, kaip tikriausiai galite atspėti, irgi puošia „Pininfarina“ logotipas, kupė versijos neturėjo, nes toks nišinis modelis finansinius sunkumus patiriančiai kompanijai tuo metu tiesiog neatrodė kaip geras verslo sprendimas.
„Peugeot“ kuriam laikui visiškai pamiršo kupė žanrą, kuris niekada nebuvo labai pelningas. Bet žinot, kas jo negalėjo pamiršti? „Pininfarina“! Juk ilgas ir žemas dviduris automobilis yra tokia stilinga gyvenimo detalė – kaip jo galima negaminti?! Bet, ko nenori „Peugeot“, galbūt norės „Fiat“.