Tie juodi plastikiniai šepečiai tarsi uždaro tarpą tarp rato ir autobuso kėbulo. Tačiau tai nėra aerodinaminis sprendimas (tam reikėtų uždengtų arkų, kokias gale turi kai kurie automobiliai). Miesto autobusai važiuoja lėtai ir iš esmės yra plytos formos – aerodinamika jiems nėra kritiškai svarbi. Bet tie šepečiai turi paskirtį ir skaitytojai norėtų ją sužinoti.
Kaip patvirtino ir Kauno Autobusų atstovai, ratų arkas juosiantys šepečiai tiesiog sulaiko dalį padangų keliamų vandens purslų, purvo ir šlapio sniego. Dideli ratai tik ir laukia galimybės švystelti gatvės purvą ant šalia važiuojančių automobilių. Tam net nereikia, kad ratai buksuotų vietoje – purvas, sniegas ir vanduo tiesiog limpa prie padangos paviršiaus ir taškosi į šalis.
Tai nėra gerai, nes ir patys autobusai tampa labai nešvarūs, ir kiti eismo dalyviai tokiomis dovanomis nesidžiaugia.