2023 09 24

Kodėl Lietuvoje pikapai laikomi sunkvežimiais, o Amerikoje – lengvaisiais automobiliais?

Norėtumėte susikrauti mantą į atvirą pikapo krovinių kėbulą ir vykti stovyklauti? Manote, kad pikapas praverstų jums remontuojant savo namus ar prižiūrint sodybą? O gal pikapo norite tiesiog dėl to, kad jums patinka tokie automobiliai? Turėsite susitaikyti su tuo, kad pikapai Lietuvoje laikomi sunkvežimiais.
Subaru Baja buvo pristatytas su tokia geltonos ir sidabrinės spalvų kombinacija. (IFCAR, Wikimedia)
Subaru Baja buvo pristatytas su tokia geltonos ir sidabrinės spalvų kombinacija. (IFCAR, Wikimedia)

Patys didžiausi pikapai, kokius labai mėgsta amerikiečiai, sunkvežimiais, tikriausiai, laikomi pelnytai. Jie turi unikalias platformas, yra dideli, sunkūs ir gali pavežti labai sunkius krovinius. Tačiau mes kalbame ne apie juos.

„Subaru Baja“, 2002-2006 metais gamintas pikapas, buvo sukurtas universalo „Outback“ pagrindu. Tiesiog pašalintas virš bagažinės buvęs stogas. „Subaru Baja“ nėra nei labai sunkus, nei labai didelis, tačiau Lietuvoje patenka į N1 kategoriją – oficialiai tai yra lengvasis krovininis automobilis.

Tokių paprastų lengvųjų automobilių pagrindu sukurtų pikapų yra nemažai. Štai braziliškas „Volkswagen Saveiro“ yra artimas hečbeko „Golf“ giminaitis, o labai retas argentinietiškas „Mercedes-Benz“ 220D pikapas buvo sukurtas paprasto sedano pagrindu. Lietuvoje, jei tik čia būtų atvežti, tokie maži pikapai irgi taptų N1 kategorijos įkaitais.

Kodėl? „Regitra“ paaiškino, kad į Kelių transporto priemonių registrą įrašomi tokie automobilio duomenys, kokie yra nurodyti transporto priemonės kilmės ar patvirtinimo dokumentuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis