Dabar tai – gana retas automobilis, dažnai apibūdinamas pagal galinių žibintų formą. Ją gyrė visi iš eilės, bet po to sekęs 4200 jų nebeturėjo. Kodėl?
„Maserati 3200 GT“ nėra beprotiškai brangus, turi itališką V8 ir mechaninę transmisiją bei pasižymi elegantiškai glotniu, bet nenuobodžiu dizainu, kurį šiuolaikiniai automobiliai seniai pamiršo – priežasčių mylėti „Maserati 3200 GT“ yra daugiau nei reikia. Ir tai, kad šis automobilis buvo nupieštas Giorgetto Giugiaro pieštuku, yra viena iš jų.
Giorgetto Giugiaro nėra vienintelis garsus vardas, sietinas su „Maserati 3200 GT“. 1998 metais į šio modelio pristatymą Giugiaro atvyko kartu su legendiniu automobilių lenktynininku seru Stirlingu Mossu. Tais 1998 metais 3200 GT atrodė išties modernus – kampuota Biturbo era buvo oficialiai uždaryta. „Maserati“ net nesakė, ką keičia naujasis modelis, bet buvo akivaizdu, kad atsisveikinama su Marcello Gandini sukurtais „Ghibli“ ir „Shamal“ (tiesa, pastarasis nustotas gaminti 1996 metais).
„Maserati 3200 GT“ yra 4,5 metrų ilgio ir 1,82 metrų pločio GT klasės automobilis, sveriantis apie 1,6 tonas. Jis pasižymi labai aptakiu dizainu, tarsi koks upės akmenėlis, bet nėra nuobodus. Priešingai – jis atrodo kaip saldi elegancija, kostiuminis automobilis, labai kontrastuojantis su šių dienų spoileriais ir aštriais kampais.
3200 GT gali pasigirti 0,34 oro pasipriešinimo koeficientu ir yra aptakesnis už tokius automobilius kaip „Ferrari F50“ ar „Citroën CX“. Aišku, tai nereiškia, kad 3200 GT neturi įsimintinų linijų.