Kodėl toks automobilis „Mercedes-Benz“ būtų sėkmingas? Reikėtų pasižiūrėti į auditoriją, į kurią taikosi „Audi“ su TT modeliu. Tai dažniausiai jauni pirkėjai.
Praeitais metais buvo parduota apie 15 tūkst. kabrioletų ir kupė kėbulo formos „Audi TT“ automobilių. Beveik visi pirkėjai – jauni žmonės.
Tokie automobiliai traukia jaunus pirkėjus tuo, kad jie yra palyginti greiti, nedideli ir sąlyginiai nebrangūs. Todėl nedidelis kupė ar kabrioletas su „Mercedes-Benz“ ženklu priekyje ir „Mercedes AMG-GT“ apdaila, būtų puiki prekė jaunam, geras pajamas gaunančiam vairuotojui.
Naujasis TT konkurentas, galėtų būti panašus į „Mercedes CLA“, kuris jau dabar yra nedidelis ketverių durų automobilis.
Tad kodėl nepavertus jo dviduriu, pridėti šiek tiek galios, suderinti kokybę su kaina ir pristatyti jį rinkai? Pasisekimas – garantuotas.