Bet Niujorko Taksi ir limuzinų komisija priėmė kiek kitokį sprendimą – kompanijoms buvo nurodyta įsigyti licencijas automobiliams su vidaus degimo varikliais, išimtis elektromobiliams panaikinta.
Sprendimas komisijoje nebuvo labai intensyviai svarstytas – jis buvo priimtas balsais 5 prieš 1. „Revel“, kurios ženklais turėjo būti pažymėti „Tesla“ taksi (toliau dalijimosi paslaugos automobilius vadinsime taksi), įpareigota įsigyti 50 įprastų automobilių bei jų licencijų ir tik vėliau, jei būtų poreikis, jas perkelti elektromobiliams. Tai – nereikalinga biurokratinė painiava, kuri iš esmės užkerta kelią elektrinių taksi atsiradimui artimiausiu metu.
Biurokratinis sprendimas: iš pradžių tradiciniai, o tik po to elektriniai
Tačiau komisijos sprendimas yra labai keistas ne tik dėl savo turinio – jo apskritai dar nebuvo laukiama. Komisija tai galėjo svarstyti dar porą mėnesių, per kuriuos būtų galėjusi įvertinti elektrinių taksi privalumus ir jų keliamus iššūkius.
Tačiau privalumų niekas nevertino, o sprendimą priėmė biurokratiškai - elektriniai taksi gali atsirasti tik vietoje automobilių su vidaus degimo varikliais...
Paprastai tariant, pagal šį sprendimą „Revel“ turi įsigyti 50 įprastų automobilių su vidaus degimo varikliais. Ir tik tuomet jų licencijas reikia perkelti naujiems „Tesla“ automobiliams. Ir jei kompanija svajojo apie 100-200 elektrinių taksi parką, tai pirmiausiai turės įsigyti tiek benzininių automobilių. Tik kodėl?
Niujorkas riboja taksi automobilių skaičių gatvėse. Parkavimo problemos, kurios niekaip neišsprendžiamos jau kelis dešimtmečius, skatina žmones rinktis taksi ir viešąjį transportą. Tačiau ir taksi kuria spūstis. Taigi „Revel“ iš esmės turi pakeisti 50 burzgiančių taksi tyliais. Bet prieš tai turėtų įsigyti tradicinių taksi, o tai prieštarauja šio startuolio idėjai.
Niujorkas turėtų domėtis elektromobiliais, nes vietinė tarša čia yra labai didelė problema. Oras tarp dangoraižių necirkuliuoja labai gerai. Taigi elektriniai taksi mažų mažiausiai leistų bent šiek tiek apvalyti miesto orą.