Kodėl „Porsche“ nenori būti lyginama su „Tesla“ ir ar bus pagamintas elektrinis 911?

„Porsche“ generalinis direktorius Oliveris Blume’as pareiškė, kad jam nepatinka, jog jų kompanija yra lyginama su „Tesla“. Ir dar pridūrė, kad „Tesla Model S“ niekaip negalėjo turėti įtakos vokiečiams tobulinant savąjį „Taycan“ elektromobilį.
Porsche Taycan ir Tesla Model S
Porsche Taycan ir Tesla Model S / „Porche“ ir „Tesla“ nuotr.

Viename paskutiniųjų interviu „Auto Motor und Sport“ pasiteiravo Oliverio Blume’o ar „Porsche bus kietesnė už Tesla?“

Į tokį klausimą Oliveris atsakė, kad jam labiau patinka lyginti Porsche su Porsche: „Mes visada būsime kietesni.“

Vos tik „Porsche“ pristatė savo „Taycan“ elektromobilį, daugelis iškart pradėjo jį lyginti su aukščiausios komplektacijos „Tesla Model S“. Ir, žvelgiant į skaičius, gana aiškus nugalėtojas yra būtent „Tesla“ elektromobilis.

Interviu O.Blume’o taip pat buvo paklausta ar „Porsche“, kurdama „Taycan“ elektromobilį, stengėsi sukurti tiesioginį konkurentą „Tesla Model S“.

Generalinis direktorius atsakė neigiamai:

„Kai prieš ketverius metus pradėjome Taycan projektą, Model S dar nebuvo tokiame visuomenės dėmesio centre. Mūsų automobilis labai skiriasi nuo Model S. Esame įmonė, gaminanti 911. Ir pirmiausiai Taycan turi būti vairuojamas taip pat sportiškai, kaip ir 911“.

Tai jau ne pirmas kartas, kai „Porsche“ teigia, kad „Tesla nėra jų etalonas“, nors iš tikrųjų keletą savo ankstesnių elektromobilių prototipų „Porsche“ ir lygino su „Model S“ elektromobiliais.

Buvo paviešintas vaizdo įrašas, kuriame lygintas „Taycan“ su senesnėmis „Model S“ versijomis:

VIDEO: Porsche Taycan prototypes spotted being benchmarked against older Tesla Model S

Interviu Blume’as teigiamai atsiliepė apie „Tesla“ generalinį direktorių Eloną Muską ir įvertino jo indėlį, populiarinant elektromobilius ir automobilių pramonės elektrifikavimą.

Nepaisant ką tik pasirodžiusio pirmojo elektromobilio, „Porsche“ kompanija yra viena daugiausiai investuojančių, lyginant su kitais senaisiais automobilių gamintojais, į elektrines transporto priemones. Tačiau Oliveris Blume’as vis dar nemano, kad elektrinės transporto priemonės visiškai perims vadžias.

Štai ką sakė Blume’as, paklaustas apie elektrinį 911:

„Elektrinio 911 nematau, kaip elektromobilio. Jis paprasčiausiai nėra tam skirtas. 911 yra Porsche prekės ženklo ikona ir konstanta (nekintantis dalykas) mūsų prekių pasiūloje.

Jis jau daugybę metų gaminamas su vidaus degimo varikliu. Tačiau mes sukūrėme platformą, ant kurios galėtume pagaminti hibridą.

Vis dar laukiame to baterijų evoliucijos etapo. Ir tada 911 Hybrid bus mūsų automobilių pasiūlos priešakyje – mūsų vėliavnešys.“

Anksčiau buvo kalbama, kad hibridinis „Porsche 911“ arba tiksliau „922“ galėtų pasirodyti 2022-aisiais. Tačiau tai dar nėra aišku ir pati „Porsche“ teigė, kad šis sprendimas „priklausys tik nuo pirkėjų“.

„Porsche“ elektromobilio „Macan“ pasirodymo laukiama jau šių metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis