Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Rolls-Royce Camargue“ – brangiausias ir blogiausias 1975-ųjų automobilis pasaulyje?

Didelis prabangus „Rolls-Royce“ kupė yra arogantiška elegancija ant ratų. Ir, žinoma, labai patogus ir stilingas būdas keliauti per visą žemyną. „Rolls-Royce Camargue“ tikrai buvo labai elegantiškas ir labai patogus, bet žurnalistai nusprendė, kad tai – vienas blogiausių visų laikų automobilių. Kodėl? Ir kokius sunkiai pastebimus „Rolls-Royce“ markės pasikeitimus slėpė „Camargue“ kėbulo linijos?
1975-1986 metais Rolls-Royce pagamino 531 Camargue automobilį. (Jagvar, Wikimedia)
1975-1986 metais Rolls-Royce pagamino 531 Camargue automobilį. (Jagvar, Wikimedia)

„Rolls-Royce Camargue“ buvo pristatytas 1975 metais ir iš karto tapo pačiu brangiausiu pasaulio automobiliu. Tai buvo „Rolls-Royce“ markės flagmanas, geriausia ką britų automobilių gamintojas gali pasiūlyti. Tačiau tuo pat metu tai buvo tiesiog ilgas kupė, „Rolls-Royce“ gamoje pastatytas šalia kito ilgo kupė „Corniche“.

„Corniche II“ tais 1975 metais dar nebuvo senas – šis automobilis buvo gaminamas nuo 1971-ųjų. Be to, savo ilgiu jis buvo identiškas naujajam „Camargue“ – abu automobiliai buvo pagaminti ant tos pačios bazės ir turi daug bendrų mechaninių komponentų. Tačiau „Rolls-Royce“ laikė „Camargue“ visiškai nauju modeliu, kuris gali rinkai pasiūlyti dar aukštesnį prabangos ir stiliaus lygį. „Corniche“ virto kupė turtuoliams, kurie negali įpirkti „Camargue“.

„Rolls-Royce Camargue“ inovacijos ir dizainas

Pietų Prancūzijos Kamargo regiono vardu pakrikštytas „Rolls-Royce Camargue“ buvo sukurtas patogioms ilgoms kelionėms. Prabangiai įrengtame salone dominuoja oda ir medis. Čia telpa 4 žmonės – net ir „Camargue“ gale yra pakankamai erdvu. Juk šio automobilio ilgis – net 5,169 m. Kitaip tariant, „Camargue“ yra ilgesnis už standartinį šiuolaikinį „Range Rover“ visureigį. „Camargue“ buvo to paties ilgio kaip ir „Silver Shadow“ limuzinas, kurio pagrindu jis buvo sukurtas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?