Kodėl Rusijos gyventojai masiškai atsikrato apynaujų BMW, „Mercedes“ ir „Lexus“?

Rusijos automobiliniai naujienų portalai pastebi, kad šios šalies gyventojai masiškai stengiasi parduoti „premium“ klasės automobilius, kurių amžius – ne daugiau kaip 5 metai.
Naujasis keturiais ratais varomas BMW M5
Naujasis keturiais ratais varomas BMW M5 / BMW nuotr.

„Avtovzgliad“ duomenimis, skelbimų portaluose tokie automobiliai sudaro apie 66 proc. Ekonominės klasės automobilių skelbimų padaugėjo tik 1,6 proc. Tokios tendencijos pastebimos nuo karo prieš Ukrainą pradžios, kai Rusijai buvo įvestos ES sankcijos.

Nuo to laiko antrinėje rinkoje „premium“ klasės automobilių (iki 5 metų) kainos išaugo 57 proc. 6–10 metų prabangūs automobiliai brango 37 proc.

Patys populiariausi (apynaujai) prabangūs modeliai šioje šalyje, kuriuos Rusijos gyventojai stengiasi parduoti – BMW M5, „Mercedes-AMG G-Class“ ir BMW 6. Toliau žengia „Land Rover Range Rover“. Mažiau populiarūs – „Audi A7“ ir „Lexus LX“.

„Vyresnių“ nei 5 metų amžiaus grupėje lyderiai pagal populiarumą išsidėstę taip: „Lexus LS“, „Jaguar XE“, „Volvo S80“, „Mercedes-Benz S-Class“, „Cadillac Escalade“ ir „Lexus IS“.

Automobilių ekspertai prognozuoja, kad Rusijos gyventojai ir toliau stengsis atsikratyti „premium“ klasės automobilių. Nes jų aptarnavimo kaštai išaugo nepadoriai daug, o atsarginių dalių dėl ES sankcijų gauti neįmanoma. Net ir alyvos galingiems varikliams lengviausia gauti tik pagamintos Rusijoje... Todėl, kol šios transporto priemonės dar turi vertę, rusai bando jas išsiųsti į kitas šalis, kuriose sankcijos negalioja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis