Atstumas tarp ašių įprastai yra apibūdinamas labai paprastai – pavyzdžiui, aštuntos kartos „Volkswagen Golf“ ratų bazė yra 2,64 metrų ilgio. Bet „Renault“ 4, 6, 7 ir kai kurių kitų modelių atveju atstumas tarp ašių negali būti apibūdinamas vienu skaičiumi.
Atstumą tarp ašių galima pamatuoti ir paprasta statybininko matavimo juosta. Aišku, tai nebus idealiai tikslu, bet juk matuojamas tik atstumas tarp dviejų taškų. Tačiau kai kurių senų „Renault“ modelių atveju tektų atlikti du matavimus.
Štai „Renault 4“ ratų bazės ilgis yra 2440 mm kairėje ir 2395 mm dešinėje pusėje – net 4,5 centimetrų skirtumas! Atstumas tarp „Renault 6“ ašių irgi turi būti nurodomas dviem skaičiais – 2450 mm kairėje ir 2400 mm dešinėje. „Renault 7“ šiuo požiūriu yra panašus – atstumas tarp jo ašių yra 2535 mm kairėje ir 2505 mm dešinėje. Akivaizdu, kad šie automobiliai (ir kai kurie kiti „Renault“ modeliai) turi keistai asimetriškas važiuokles, kurių galinis kairysis ratas yra arčiau galinio bamperio nei dešinysis.
Kodėl seni „Renault“ turi asimetrišką važiuoklę?
Tam, kad atsakytume į šį klausimą, turime pažvelgti į pirmąjį „Renault“ modelį, kuris turi tokią neįprastą savybę. Tai – „Renault 4“, gamintas 1961-1992.