Kodėl „Škoda“ nežengia į Amerikos rinką?

Maždaug per 3 metų laikotarpį pristatę tris naujus automobilius, Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“ pradėjo dairytis į pirkėjus už Atlanto. „Škoda“ vadovas Bernhardas Meieris teigia, kad sprendimo priimti dar neskuba – palauks kito rudens. Tačiau įmonę valdanti „Volkswagen Aktiengesellschaft“ kategoriška – tai būtų savižudybė.
ŠKODA KODIAQ
ŠKODA KODIAQ / Škoda nuotr.

Portalas Carscoops.com rašo, kad pasirodęs naujasis „Kodiaq“ įžiebė diskusijas, kad tai galėtų būti amerikiečių geidžiamas automobilis. Juk „Kodiaq“ nebrangus, pravažus, didelis, erdvus, o ir pavadintas Aliaskoje gyvenančios meškos vardu.

Žurnalui „Autocar“ kompanijos vadovas kartą pasakė, kad jeigu jie jau dabar prekiautų savo modeliais Jungtinėse Amerikos Valstijose, „Kodiaq“ būtų itin perkamas automobilis.

Tačiau visą „Škoda“ entuziazmą užgesina įmonę valdančios „Volkswagen AG“ atstovai, kurie teigia, kad galbūt ir yra šiek tiek pamišę, tačiau nėra kvaili.

„Eiti į tokią milžinišką rinką su prekiniu ženklu, kurio nežino niekas, pardavinėjant modelius, kurie yra skirti Europos, o ne Amerikos rinkai, būtų visiška savižudybė.“

Visgi būtent „Volkswagen AG“ žodis yra paskutinis. Kadangi „Volkswagen AG“ valdo daug įmonių, tarp kurių yra ir „Volkswagen“, ir „Škoda“, būtent ji turi sprendimo galią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų