Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kodėl „Škoda“ nežengia į Amerikos rinką?

Maždaug per 3 metų laikotarpį pristatę tris naujus automobilius, Čekijos automobilių gamintojas „Škoda“ pradėjo dairytis į pirkėjus už Atlanto. „Škoda“ vadovas Bernhardas Meieris teigia, kad sprendimo priimti dar neskuba – palauks kito rudens. Tačiau įmonę valdanti „Volkswagen Aktiengesellschaft“ kategoriška – tai būtų savižudybė.
ŠKODA KODIAQ
ŠKODA KODIAQ / Škoda nuotr.

Portalas Carscoops.com rašo, kad pasirodęs naujasis „Kodiaq“ įžiebė diskusijas, kad tai galėtų būti amerikiečių geidžiamas automobilis. Juk „Kodiaq“ nebrangus, pravažus, didelis, erdvus, o ir pavadintas Aliaskoje gyvenančios meškos vardu.

Žurnalui „Autocar“ kompanijos vadovas kartą pasakė, kad jeigu jie jau dabar prekiautų savo modeliais Jungtinėse Amerikos Valstijose, „Kodiaq“ būtų itin perkamas automobilis.

Tačiau visą „Škoda“ entuziazmą užgesina įmonę valdančios „Volkswagen AG“ atstovai, kurie teigia, kad galbūt ir yra šiek tiek pamišę, tačiau nėra kvaili.

„Eiti į tokią milžinišką rinką su prekiniu ženklu, kurio nežino niekas, pardavinėjant modelius, kurie yra skirti Europos, o ne Amerikos rinkai, būtų visiška savižudybė.“

Visgi būtent „Volkswagen AG“ žodis yra paskutinis. Kadangi „Volkswagen AG“ valdo daug įmonių, tarp kurių yra ir „Volkswagen“, ir „Škoda“, būtent ji turi sprendimo galią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos