Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kokie prietarai populiariausi tarp vairuotojų?

Prietarai mus lydi įvairiose gyvenimo srityse. Net jais netikintys sunerimsta, kai, pavyzdžiui, kelią perbėga juodas katinas.
Juoda katė
Juoda katė / Sxc.hu nuotr.
Temos: 1 Prietaras

Prietarai, kuriais tiki vairuotojai, gali prajuokinti. Tačiau pažeisti kai kuriuos iš jų drįsta toli gražu ne kiekvienas automobilio savininkas.

Prietarai prasideda jau nuo transporto priemonės ar vairuotojo pažymėjimo įsigijimo. Pirmasis prietaras – transporto priemonę būtina „aplaistyti“, antraip ji nevažiuos.

Didžioji dalis prietarų susiję su transporto priemonės priežiūra. Pavyzdžiui, jei nuplausi automobilį, tai išsyk pradės lyti.

Jei mėtai šiukšles pro langą, už abejingumą gamtai gresia nesėkmių metai.

Jei į pirmąjį pasimatymą atvažiuosite purvinu automobiliu, apie seksą gali pamiršti trims mėnesiams. Tiesa, ar šis prietaras turi pagrindo, patvirtinimų nėra.

Ne vienas prietaras sklando ir dėl galimo susitikimo su kelių policininkais. Pavyzdžiui, negalima švilpauti salone: inspektoriai gali „išgirsti“ ir sustabdyti automobilį. Tačiau, remiantis dar vienu prietaru, ypač jautriai teisėsaugininkai reaguoja į kupiūrų šnaresį – geriau pinigų salone neskaičiuoti.

JAV ir Didžiojoje Britanijoje blogas ženklas – žalia automobilio spalva. Amerikiečiai netgi pateikia statistinius duomenis, jog žali automobiliai į avarijas pakliūva dažniau.

Ne kiekvienas ryžtasi sėsti prie automobilio vairo, kurio numeryje – trys šešetai

Pirkti transporto priemones geriau iš turtingų žmonių: tuomet automobilis atneš sėkmę bei turtus ir naujajam savininkui. Montuoti automobilyje detalių iš sudaužytos transporto priemonės nepatariama – jei detalė jau buvo patekusi į avariją, panaši nesėkmė gali pasikartoti ir naujajam savininkui.

Dar vienas blogas ženklas – juodas šuo kelyje. Pamačius tokį, net taikiai miegantį šalikelėje, būtinai reikia sustoti ir pailsėti. Antraip kelionė gali baigtis liūdnai.

Automobilyje nedera kalbėti ir apie galimą jo pardavimą – automobilininkų manymu, „geležinė dama“, išgirdusi apie galimą išsiskyrimą su šeimininku, gali įsižeisti ir pradėti gesti.

Ypatingą vietą prietarų hierarchijoje užima numeriai. Ne kiekvienas ryžtasi sėsti prie automobilio vairo, kurio numeryje – trys šešetai.

Pravažiuojant pro vietą, kur pažįstamas žmogus pakliuvo į avariją, tegu pačią menkiausią, apie tai negalima pasakoti automobilyje iki tol, kol tos vietos nepravažiuosi...

Į tolimą kelionę vykstančiam vairuotojui negalima sakyti: „Tik tu atsargiai vairuok“ arba „Žiūrėk, neužsimušk“.  Geriau tiesiog palinkėti sėkmės.

Dar vienas prietaras susijęs su skaičiumi trylika. Remiantis prietarais, tryliktoji – juoda diena visiems automobilių savininkams. Jei įsigysite automobilį tryliktą dieną, pasmerksite save ir jį kančioms bei nesėkmėms. Tas pats ir su automobilio numeriais: jei juose yra skaičius „13“, reiškia, transporto priemonės karma pažeista visiems laikams...

Negalima šlapintis ant automobilio rato – galite jį supykdyti

Remiantis prietarais, negalima fotografuoti automobilio; jei nuotrauka pavyko – ištiks avarija.

Negalima šlapintis ant automobilio rato – galite jį supykdyti. Šią istoriją patvirtina vairuotojų pasakojimai; štai vienas, esą, nusišlapino ant rato, o po kelių kilometrų sugedo transporto priemonės stabdžiai.

Jei suteikėte automobiliui vardą, jį prižiūrite ir globojate, jis išgelbės jus net sudėtingose situacijose.

Dar vienas prietaras – neapeiti automobilio iš priekio; tai – blogas ženklas. Taip pat esą negalima plauti automobilio prieš ilgą kelionę.

Jei partrenksi šunį, kitas, pakliuvęs po automobilio ratais, gali būti žmogus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos