Kokių automobilių „Google“ 2015-aisiais dažniausiai ieškojo lietuviai?

„Google“ kaupia jos sistemoje atliktų paieškų statistiką ir ja dalijasi su vartotojais. Lietuvoje gyventojų skaičius nėra didelis, todėl ir paieškų skaičius mažas, tad daugelio „Google“ statistikos pjūvių čia nerasime, bet įdomybių netrūksta.
BMW 7
BMW 7 / BMW nuotr.

Vieni įdomiausių statistinių duomenų – automobilių markių populiarumas. Tikslaus paieškų skaičiaus „Google“ neatskleidžia, tačiau leidžia palyginti procentais: pavyzdžiui, lyginant dešimties populiariausių automobilių markių paieškų skaičių, ketvirtadalis jų tenka BMW.

Automobilių markių populiarumą galima palyginti ir pagal Lietuvos apskritis. Pvz., „Audi“ paieškos užklausų kiekis Vilniaus apskrityje yra 6,7 proc. nuo visų 2015-aisiais atliktų „Audi“ užklausų Lietuvoje, tuo tarpu Marijampolės apskrityje – 17,2 proc. Čia dažniausiai ieškoma ir BMW automobilių, tuo tarpu dažnas kitų markių paieškų lyderis – Panevėžys.

Šioje statistikoje neįtrauktos automobilių markės, kurios buvo populiarios mažiau nei penkiose apskrityse: „Subaru“, „Lexus“, „Ferrari“, „Škoda“ ir kt.

Statistikoje taip pat neįtrauktos apskritys, kuriose konkrečios automobilių markės nebuvo populiarios – pvz., Tauragės apskritis nepateko nė į vieną populiariausiųjų sąrašą, o Utenos, Alytaus ar Marijampolės – tik į du.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis