Kokius modelius „Renault“ pristatys Paryžiaus automobilių parodoje

Spalio 14–20 dienomis Paryžius taps automobilių gerbėjų traukos centru – čia vyks tarptautinė automobilių paroda.
Renault stendas Paryžiuje
Renault stendas Paryžiuje / Renault iliustr.

Joje „Renault Group“, atstovaujanti prekių ženklus „Renault“, „Dacia“, „Alpine“ ir „Mobilize“, paruošė ne vieną staigmeną: iš viso lankytojų laukia net 7 pasaulinės premjeros ir 2 koncepciniai automobiliai.

Elektrinės „Renault“ naujienos

Paryžiaus automobilių parodos lankytojų akys neišvengiamai kryps į 2 500 kv. metrų plotą užimantį „Renault“ stendą. Čia pasitiks ne tik plati „E-Tech“ visiškai hibridinių modelių, įskaitant „Symbioz“ ir „Rafale“, gama. Stende bus galima išvysti ir neseniai pristatytą, remiantis ikoniniu sportiniu 1971-ųjų kupė „Renault 17“ sukurtą modernią parodomąją elektrinę versiją „R17 Restomod x Ora Ïto“.

Šis elektromobilis yra unikalus modelis, o ne būsimos serijinės transporto priemonės pirmtakas. Prancūzų dizainerio Ora Ïto sukurtas kaip restomodas, automobilis gimė bendradarbiaujant su „Renault“ dizaino komanda.

Šalia bus galima išvysti ir dar vieną koncepcinę interpretaciją „Renault Emblème“. Ši koncepcija demonstruoja, kaip automobilių gamyba gali padėti „Renault Group“ įgyvendinti ambicingus tikslus iki 2040 m. Europoje ir 2050 m. visame pasaulyje pasiekti nulinę emisiją.

„Renault Emblème“ sukurtas taip, kad per visą jo gyvavimo ciklą CO2 emisija būtų sumažinta 90 proc., lyginant su dabartinėmis transporto priemonėmis. Modelyje sumontuota 40 kWh elektros baterija kasdieniam naudojimui ir vandeniliu varoma jėgainė ilgesnėms kelionėms.

Galiausiai, populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas pristatys naują kompaktišką elektromobilį „Renault 4“, kuris yra tarsi aliuzija į legendinį prancūzų gamintojo praėjusio amžiaus 7-ojo dešimtmečio pradžioje pasirodžiusį kūrinį.

Į B segmentą orientuotas „Renault 4“ yra 4,14 m ilgio. Jame naudojama ta pati „AmpR Small“ platforma kaip ir „Renault 5 E-Tech electric“ modelyje, kurios pagrindas suprojektuotas siekiant užtikrinti geriausią šios klasės vidaus erdvę, bekompromisį judrumą bei komfortą.

Didžioji „Dacia“ premjera ir kitos naujovės

Paryžiaus automobilių parodos lankytojai „Dacia“ stende taip pat sulauks naujienų. Čia jų lauks ne tik visas „Dacia“ asortimentas, įskaitant „New Duster“ ir „New Spring“, bet ir šviežutėlė premjera – modelis „Bigster“.

Dar 2021 m. sausį pasirodęs koncepcinis „Bigster“ – „Renault Group“ strateginio plano „Renaulution“ simbolis – parodė „Dacia“ užmojį plėsti savo pozicijas, ypač C-SUV segmente. Šiandien visiškai naujas „Bigster“ išpildo visus koncepcijoje duotus pažadus ir įkūnija tvirtą stilių, padedantį klientams dirbti, leisti laisvalaikį ir keliauti su šeima.

Tuo metu automobilių sporto gerbėjams „Dacia“ ketina pademonstruoti galutinę išskirtinės išvaizdos „Sandrider“ prototipo versiją, kuri nuo 2025 m. varžysis Dakaro ralyje ir pasaulio ralio maratono čempionate.

Savo ruožtu bendra „Renault Group“ ir „Plug“ įkurta bendrovė HYVIA parodoje rodys visiškai naują vandeniliu varomą „Renault Master H2-Tech“ furgono prototipą. Šis pasižymi 700 km įveikiamu atstumu ir įkrovimu bet kokiomis oro sąlygomis per 5 minutes.

Naujojo „Renault Master H2-Tech“ prototipą įgyvendinti leido daugiau nei trejus metus HYVIA sukaupta patirtis dirbant su vandeniliu, pagrįsta klientų atsiliepimais apie pirmąsias dvi „H2-Tech“ versijas, kurias buvo galima įsigyti nuo 2023 m.

Galiausiai, „Renault Group“ priklausantis išskirtinių automobilių prekės ženklas „Alpine“ savo stende leis žvilgtelėti į naują modelį „A390_β“. Tai – pirmojo sportinio elektromobilio su nusileidžiančiu stogu parodomasis modelis. Šalia jo puikuosis ir „Alpenglow Hy6“ – nauja „Alpine“ prototipo versija su 6 cilindrų vandeniliu varomu varikliu.

Parodos lankytojus stende pasitiks ir nauja kultinio modelio A110 versija, kurioje panaudotos geriausios „Alpine“ inžinerijos ir „Atelier“ programos pritaikymo galimybės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis