„Įspūdingi rezultatai teikia vilčių, kad mūsų automobilių paklausa augs ir ateinančiais mėnesiais. Ypač džiugu matyti atsigaunančias Europos žemyno rinkas. Štai, vasarį pardavimai Vokietijoje ūgtelėjo net 16,4%”, – komentuodamas metų pradžios rezultatus džiaugėsi Volkswagen Nutzfahrzeuge marketingo direktorius Bramas Schotas.
Jo nuomone, be kitų veiksnių didelę „Volkswagen“ komercinio transporto paklausą lemia ir aukštas jo ekonominis efektyvumas.
Per 2 pirmuosius šių metų mėnesius Vakarų Europoje parduota 45300 vnt. komercinių „Volkswagen“ automobilių (pernai – 40300 vnt., +12,3%). Vokietijoje parduota 17500 vnt. (15900 vnt. +10%). Didžiausias pardavimų augimas fiksuotas Prancūzijoje (+15,7%), Italijoje (+38,8%) ir Ispanijoje (+24,8%).
Per 2 pirmuosius mėnesius Rytų Europoje parduota 4900 vnt. (5000 vnt., -2,2%).
Per tą patį laikotarpį Pietų Amerikoje parduota 6200 vnt. (6100 vnt., +1,2%). Brazilijoje pardavimų augimas siekė 6,8%, o Argentinoje 3,2%.
Vidurio Rytų regione realizuota 4600 vnt. (4500 vnt., +3%) Volkswagen automobilių. Tame skaičiuje svarbiausioje regiono Turkijos rinkoje parduota 4100 vnt. (3900 vnt., +5,4%).
Pasauliniai 2 mėn. pardavimai pagal modelius
● 22200 Caddy šeimyna (20400, +8,7%)
● 27100 T modelių šeimyna (24500, +10,6%)
● 11800 Amarok šeimyna (11500, +2,3%)
● 6000 Crafter šeimyna (6400, -6,6%)