Komercinio transporto lyderis „Renault“ stiprina pozicijas

Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, 2016-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje užėmė „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 16 proc. Lietuvos rinkos ir gerokai aplenkė „Fiat“ (12,72 proc.) bei „Volkswagen“ (12,69 proc.)., rašoma gamintojo atstovo pranešime spaudai.
„Renault“ komercinis transportas
„Renault“ komercinis transportas / „Renault“ nuotr.

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), šiandien drąsiai galima teigti, kad „Renault“ pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 18-us metus iš eilės ir, anot „DataCenter“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Pažvelgus į „DataCenter“ duomenis matyti, kad per praėjusiuosius metus Lietuvoje užregistruoti net 407 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ ir „Volkswagen“, kuriuos vieną nuo kito skiria vos vienas automobilis – užregistruoti atitinkamai 326 ir 325 šių markių automobiliai.

„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas
„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas

„Pasiekti rezultatai Lietuvoje atspindi ilgametę tendenciją Europoje – verslo klientai renkasi tuos automobilius, kurie geriausiai tenkina jų poreikius ir pateisina lūkesčius“, – rezultatus teigiamai vertina Lietuvoje „Renault“ prekės ženklo automobilius atstovaujančios UAB „Sostena“ Vilniaus „Renault PRO+“ centro, teikiančio šio prekės ženklo automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, projekto vadovas Dainius Lepeška. – Pasirinkimo kriterijai apima ne tik naujo automobilio įsigijimo kainą, bet ir tokius aspektus kaip patikimumas, likutinė vertė, eksploatavimo kaina, išlaidos priežiūrai – racionalių Europos pirkėjų, kurių didžiąją dalį sudaro privataus sektoriaus įmonės, pasirinkimas yra geriausias rinkos atspindys.“

Pasak D. Lepeškos, „Renault“ komercinių automobilių pardavimas kasmet sėkmingai ūgteli dėl kryptingai dirbančio gamintojo bei rinkos augimo ir vis didėjančio patenkintų klientų rato - taip pat daugėja klientų, kurie įvertinę kainos ir kokybės santykį, grįžta į „Renault“ salonus. 2014-aisiais Lietuvoje buvo parduotas 281 automobilis šiame segmente. 2015 metais buvo įregistruoti jau 352 nauji „Renault“ komerciniai automobiliai, o pernai net 407 , t. y. 55 automobiliais arba 15,6 proc. daugiau nei 2015-aisiais ir net 126 automobiliais arba 44,8 proc. daugiau nei 2014 metais.

„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas
„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas

Pasak „Sostena“ atstovų, pernai pastebėta nauja tendencija versle – vis labiau populiarėja modifikuoti lengvieji komerciniai automobiliai. 2016-aisiais nemažai užsakovų rinkdamiesi darbui skirtus automobilius kėlė specifinius reikalavimus – pageidavo įrengti specialią šaldymo įrangą, modifikuoti važiuoklę, įrengti specialias krovinių platformas, tentus, kietašonius kėbulus, miegamąsias vietas, įmontuoti liftą ir kitą specialią įrangą. Tai tik parodo, kad verslas nestovi vietoje ir noriai naudojasi suteikiamomis galimybėmis susikurti savo veiklai optimalų sprendimą.

Taip pat matyti, kad augant ekonomikai, automobilio kaina versle nebėra pagrindinis pasirinkimo kriterijus. Kur kas svarbiau būsimos eksploatavimo sąlygos, t. y. servisų pasiekiamumas, remonto ir detalių prieinamumas, ilgaamžiškumas, patvarumas, aptarnavimo kokybė bei kuro sąnaudos.

Pasak DPD atstovų Lietuvoje UAB „Gintauta“ direktoriaus Gintauto Globio, „Renault“ komerciniais automobiliais įmonė kasdien naudojasi jau nuo 2003-ųjų ir jiems, kaip ir daugeliui verslo žmonių, renkantis darbui skirtą priemonę svarbiausia kainos ir kokybės santykis. Be to, itin svarbus greitas ir patogus aptarnavimas ir, žinoma, patogi darbo vieta, nes automobilyje siuntų pristatymu užsiimančios įmonės darbuotojai neretai praleidžia visą darbo dieną. Ko gero, todėl UAB „Gintauta“ jau turi įsigijusi 35 „Renault Master“ automobilius.

„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas
„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas

Iš komercinių automobilių pardavimo statistikos matyti, kad šio „Renault“ modelio automobilius 2016-aisiais verslas pamėgo labiausiai. Pernai buvo parduoti 223 tokio modelio automobiliai.

„Renault Master“ kabina iš esmės pritaikyta nuolat riedantiems specialistams. Ji erdvi, šviesi ir patogi, sukurianti jaukią darbo atmosferą. Klientai džiaugiasi, kad dėl puikių techninių automobilio savybių ir patogiai įrengtos darbo vietos važiuoti tikras malonumas, – pasakoja UAB „Sostena“ Kauno „Renault PRO+“ projekto vadovas Algirdas Kunevičius. – Šis automobilis gali atstoti biurą. Yra sukiojama lentynėlė, ant kurios patogu pasidėti nešiojamąjį kompiuterį, užpildyti ar laikyti dokumentus, daugybė dėtuvių, kur kasdieniam darbui reikalingi daiktai bus paslėpti nuo svetimų akių ir tuo pat metu visuomet bus po ranka. Šį modelį klientai rinkosi dar ir dėl naujoviškų „Energy“ variklių su „Twin Turbo“ technologija, kurie yra iš tiesų galingi, bet išsiskiria mažesnėmis kuro sąnaudomis ir ilgaamžiškumu.“

„Renault“ atstovai pastebi, kad verslui nebeužtenka bazinės įrangos komplektacijos. Kondicionierius, radijas, belaidis „Bluetooth“ ryšys, patogi amortizuojanti vairuotojo sėdynė, navigacija, multimedija, didesnis kuro bakas ir kt. patogumai yra privalomi kone kiekvienam komerciniam automobiliui. Taip pat pastebėta, kad dažniausiai tokio tipo automobiliai įsigyjami išsimokėtinai.

„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas
„Renault“ nuotr./„Renault“ komercinis transportas

„Jei anksčiau dar sulaukdavome iš konkurentų atėjusių klientų susidomėjimo automobilių nuoma veiklos laikotarpiui – esą naudosis tol, kol bus taikomas garantinis aptarnavimas, tai šiandien toks noras itin retas.

Dauguma klientų įsitikino „Renault“ modelių patvarumu ir ilgaamžiškumu, todėl renkasi įsigyti automobilius lizingo būdu ir jais sėkmingai naudojasi daugybę metų net pasibaigus garantiniam laikotarpiui“ – sako D. Lepeška.

Apibendrinant svarbu paminėti, kad augant šalies ekonomikai, keičiasi ir verslo požiūris, kuris, ko gero, daugeliu aspektų niekuo nesiskiria nuo finansiškai geriau gyvenančių Vakarų valstybių. Jei anksčiau kaina buvo kone pagrindinis kriterijus renkantis komercinio segmento automobilius, šiandien gi žvelgiama gerokai plačiau – įvertinamos eksploatavimo galimybės, kainos ir kokybės santykis, siekiama pritaikyti pagal individualius poreikius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų