Koncepcinis „Audi skysphere“ – taip atrodys ateitis

„Audi“ pristatė pirmąjį naujos koncepcinių automobilių šeimos modelį „Audi skysphere“. Įspūdingos išvaizdos elektrinis rodsteris yra dviejų durelių automobilis su atidaromu stogu, kurio linijos atskleidžia, koks bus ateities „Audi“ automobilių dizainas.
Koncepcinis „Audi skysphere“
Koncepcinis „Audi skysphere“ / Audi nuotr.
Temos: 2 Audi Automobilis

Su juo gamintojas pristato progresyvią prabangaus segmento viziją, kuriame automobilis ir jo salonas tapo interaktyvia aplinka įtaigiai vairavimo patirčiai. Tai tapo įmanoma dėl savivaldžio važiavimo galimybės, revoliucinio salono dizaino ir organiškai įdiegtos skaitmeninės ekosistemos.

Koncepcinis „Audi skysphere“ atskleidžia kaip gamintojas įsivaizduoja prabangius ateities modelius ir tai nebėra susiję vien tik su vairavimu – ateities automobilis buvo kuriamas su aiškia vizija pasiūlyti keleiviams įtraukiančią aukščiausios klasės patirtį.

Tam, kad keleiviai galėtų mėgautis maksimalia pasirinkimo laisve, koncepcinis „Audi skysphere“ siūlo dvi skirtingas važiavimo patirtis: kelionę „Grand Tour“ klasės automobiliu ir mėgavimąsi sportiškomis savybėmis. Tam buvo pasitelktas ypatingas techninis sprendimas – kintamas atstumas tarp ašių. Elektros varikliai ir rafinuotas mechanizmas, kuriame kėbulo ir rėmo elementai suvažiuoja vienas į kitą, leidžia keisti atstumą tarp ašių ir automobilio ilgį 250 milimetrų diapazone.

Vienu mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti du skirtingus važiavimo režimus. Pirmasis – važiuoti 4,94 metro ilgio elektriniu rodsteriu „Sport“ režimu su sumažintu atstumu tarp ašių, kurio galiniai vairuojamieji ratai užtikrina, kad net ir didelis automobilis yra labai manevringas. Antrasis – vairuotojas gali būti vežamas 5,19 metro ilgio GT klasės automobiliu savivaldžiu „Grand Touring“ režimu ir mėgautis kelionės vaizdais, itin didele erdve kojoms ir integruotos skaitmeninės ekosistemos teikiamomis paslaugomis.

„Audi skysphere“ bus pristatytas Kalifornijoje

Koncepcinis „Audi skysphere“ debiutuos rugpjūčio 13 dieną „Monterey Car Week“ renginyje – legendinėje automobilių parodoje Pebble Beach golfo aikštyne. Tai reiškia, kad automobilio pristatymas Kalifornijoje vyks praktiškai jo namuose. Šis koncepcinis automobilis buvo sugalvotas ir sukurtas Malibu (JAV) esančioje „Audi“ dizaino studijoje visai šalia Ramiojo vandenyno greitkelio – legendinės kelio atkarpos, jungiančios Los Andželo priemiesčius ir Šiaurės Kaliforniją.

Projektą kūrė studijos vadovas Gael Buzyn ir jo dizaino komanda, o įkvėpimu, kuriant šį naują ir itin pažangų automobilį, tapo „Horch 853“ rodsteris – legendinis kompanijos klasikinis modelis. Įspūdingas kabrioletas, kuris yra maždaug 5,20 metro ilgio, savu laiku ne tik nubrėžė kas yra moderni 1930-ųjų prabanga, bet ir 2009 metais tapo „Concours d’Elegance“, vykusio Pebble Beach, nugalėtoju.

Pavaros sistema: 465 kW galia

Į galinius „Audi skysphere“ varančiuosius ratus galia perduodama iš galinėje ašyje sumontuoto elektros variklio. Iš viso pasiekiantis 465 kW ir 750 Nm sukimo momentą, variklis yra puikiai pritaikytas rodsteriui, sveriančiam tik apie 1800 kilogramų. Maždaug 60 procentų svorio tenka galinei ašiai ir tai užtikrina gerą sukibimą, o nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4 sekundes.

Didžioji „Audi skysphere“ akumuliatorių modulių dalis yra sumontuoti už keleivių salono – idealioje vietoje, siekiant idealaus svorio centro ir manevringumo. Kita akumuliatorių dalis yra centriniame tunelyje tarp „skysphere“ sėdynių – tai taip pat pagerina automobilio valdymo savybes. Numatoma akumuliatorių talpa bus didesnė nei 80 kWh, o tai automobiliui GT režimu leis nuvažiuoti daugiau kaip 500 kilometrų (matuojant WLTP standartu).

Išorė: duoklė be retro

Jei palyginti naują ir seną automobilius, jų ilgis atitinkamai siekia 5,23 m ir 5,19 m, plotis – 1,85 m ir 2 m. Tad tokie duomenys labai aiškiai parodo legendinio „Horch 853“ kabrioleto ir „Audi skysphere“ panašumus. Tiesa, automobilių aukštis skiriasi iš esmės – priklausomai nuo kėbulo tipo, „Horch“ aukštis siekia iki 1,77 m, o jo savivaldis „Audi skysphere“ ainis „Sport“ režime, išsiskiriantis ypatingai žemu svorio centru ir puikia aerodinamika, yra vos 1,23 metro aukščio. Tad koncepcinis automobilis savo klasikiniam pirmtakui atiduoda duoklę beveik nebūdamas retro modelio kopija.

Salonas: dvi skirtingos sferos viename

Kalbant apie tris pasirodysiančius koncepcinius modelius – „Audi skysphere“, „Audi grandsphere“ ir „Audi urbansphere“ – gamintojas kaip kertiniu salono dizaino elementu, užtikrinančiu geriausią kelionės patirtį, rėmėsi keleivius supančia erdve arba sfera. Visi šie trys automobiliai yra sukurti važiuoti ketvirto lygio savivaldžiu režimu, o tai reiškia, kad tam tikruose keliuose ir eismo situacijose vairuotojas galės perleisti automobilio vairavimą mašinai be poreikio ją kontroliuoti.

Todėl tokie valdymo elementai kaip vairas ir pedalai gali būti pasukti ir tapti nematomi salone. O keleiviai, įskaitant ir sėdintį priekinėje kairėje sėdynėje, gali mėgautis visiška laisve – ilsėtis atviroje erdvėje, mėgautis juos supančiais vaizdais ir vėju, arba naudotis internetu ir bendrauti su pasauliu, naudojantis integruota skaitmenine „Audi skysphere“ ekosistema.

Patirtis automobilyje: prabanga be ribų

„Audi skysphere“, „Audi grandsphere“ ir 2022 metais pasirodysiantis „Audi urbansphere“ yra trys koncepciniai automobiliai, su kuriais keturių žiedų markė pristato savo modernios prabangos viziją. Šiame procese „Audi“ siūlo patirtį, kuri apima gerokai daugiau nei vien tik automobilyje praleidžiamas laikas vykti iš taško A į tašką B, taip pat siūlo gerokai daugiau nei tik pačią važiavimo patirtį.

Šie koncepciniai automobiliai išsiskiria nauju dizainu su visiškai nauja salono vizija, kuriame keleivių skyriaus erdvė tampa automobilio pagrindu, ir kurio technologijos neberiboja keleiviams siūlomų galimybių. Tai apima ir kintamą salono įrangos išdėstymą, pranykstančius valdymo prietaisus, taip pat itin didelę salono erdvę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis