Jei manote, kad dar nesate girdėję automobilių gamintojo KGM (KG Mobility), tai šiek tiek kuklinatės. KGM – tai Pietų Korėjos koncernas, po savo sparnu priglaudęs „SsangYong“.
2023 m. į Lietuvą atkeliavo 1,5 l darbinio tūrio benzininiu varikliu varomas „Torres“ – kompaktiškas krosoveris, konkuruojantis su tėvynainiu „Hyundai Tucson“. O dabar KGM atvežė ir elektra varomą EVX versiją.
Iš pirmo žvilgsnio, „Torres“ priekis šiek tiek primena „Jeep“, šoninės linijos – „Land Rover“, o galas – senesnės kartos „Hyundai Santa Fe“. Bet tuo pat metu automobilį galima apibūdinti kaip futuristinės išvaizdos.
„Man EVX – gerokai išvaizdesnis už benzinu varomą „Torres“. Tai, ko gero, logiška, nes gamintojas norėjo pabrėžti elektromobilio modernumą. Išvaizda – skonio dalykas. „Torres“ atrodo savitai, bet tai gal ir labai gerai – gatvėje tikrai išsiskiria, atrodo moderniai.
Kita vertus, koncernas, kadaise bendradarbiavęs su „Mercedes“ ir kitais gamintojais, nevengia idėjų pasiskolinti iš didžiųjų rinkos žaidėjų. Gal tai padeda „Torres“ padaryti europietiškesnį, gal net šiek tiek britišką“, – pastebi 15min žurnalistas, rubrikos Gazas.lt redaktorius Žilvinas Pekarskas.
Jis pabrėžia, kad EVX turi ambicijų atrodyti moderniai, tačiau vairas ir dar keletas interjero detalių šiek tiek atsilieka nuo laikmečio. Tiesa, KGM automobiliai, dėl naudojamų specifinių apdailos medžiagų, turi tik jiems būdingą kvapą.
„Visi valdikliai, perkelti į ekraną – regis mados šauksmas, bet nelabai praktiškas sprendimas. Multimedijoje tikrai lengva pasiklysti. Kita vertus, gal su laiku galima priprasti prie visai kitokios multimedijos architektūros. Bet tai – tik mano asmeninė nuomonė“, – sako žurnalistas.
Iš esmės elektromobilis nėra revoliucingas, tačiau pakankamai praktiškas ir patogus. Gamintojai automobilį komplektavo su kiniška BYD jėgaine ir baterija. O BYD – pasaulinės rinkos lyderis baterijų gamyboje. Tad nieko nuostabaus, kad baterijai suteikiama 10 metų arba 1 mln. km garantija.
Automobilį „eJudėjimo“ festivalyje pristato ,,Autofortas motors”.
Daugiau apie automobilį - čia
Penki įdomūs faktai apie „SsangYong Torres EVX“, parinkti DI
Paklausėme, ką apie šio automobilio savybes ir išskirtinumą mano dirbtinio intelekto (DI) įtrankiai.
1. „Torres EVX“ yra varomas galingu elektriniu varikliu.
2. Automobilio baterija didelė, net 73,4 kWh, tad leidžia nuvažiuoti didelį atstumą (462 km) viena įkrova. Tai ypač svarbu ilgose kelionėse.
3. Pažangios saugumo funkcijos. „Torres EVX“ yra aprūpintas naujausiomis vairuotojo pagalbos sistemomis ir saugumo technologijomis, tokiomis kaip automatinis avarinis stabdymas, eismo juostos laikymo asistentas ir prisitaikanti traukos kontrolė. Šios funkcijos padidina saugumą.
4. Erdvus ir prabangus interjeras. „Torres EVX“ siūlo erdvų ir prabangų interjerą su aukštos kokybės medžiagomis, moderniais technologiniais sprendimais ir patogiais sėdynių išdėstymais. Interjere naudojamos medžiagos yra draugiškos aplinkai, pabrėžiant automobilio ekologiškumą.
5. Unikalus dizainas. „Torres EVX“ gali pasigirti unikalia išvaizda, kurioje derinami modernaus SUV elementai su futuristiniais dizaino sprendimais. Automobilis išsiskiria aštriomis linijomis, turi išraiškingus LED žibintus ir aerodinamiškai optimizuotas formas, kurios suteikia jam išskirtinę išvaizdą ir padeda sumažinti energijos sąnaudas.
„eJudėjimo“ festivalis – rugpjūčio 22 d.
Ne taip seniai elektromobiliai buvo fantastinių filmų rekvizitai, o dabar jų vis daugiau rieda mūsų šalies keliuose. Tiesa, apie tokias transporto priemones dar sklando nemažai mitų ir ne vienas vairuotojas susimąsto, ar jomis važiuoti apskritai apsimoka. Sužinoti, kaip yra iš tiesų, vilniečius ir miesto svečius jau netrukus pakvies išskirtinis renginys – „eJudėjimo“ festivalis.
Naujienų portalo 15min ir „Ignitis“ organizuojamas „eJudėjimo“ festivalis vyks rugpjūčio 22 d.
Festivalio metu elektromobilių naudotojai dalinsis savo patirtimi, ekonomistai skaičiuos, ar elektromobilis apsimoka, o ekspertai, automobilių bandytojai ir žinomi žmonės diskutuos apie šios transporto rūšies praktiškumą ir ekologiškumą.