Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Koronavirusas „Harley-Davidson“ pelną pavertė nuostoliais, privertė keistis

Legendinių amerikietiškų motociklų gamintojas „Harley-Davidson“ pranešė, jog dėl antrąjį šių metų ketvirtį patirtų beveik 100 mln. dolerių nuostolių priverstas keisti verslo struktūrą, atsisakyti dalies modelių gamybos, atleisti daugiau nei aštuntadalį darbuotojų.
„Harley Davidson“ 2018 metų modelių bandomasis važiavimas
„Harley-Davidson“ motociklai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Bendrovės pranešime teigiama, jog balandžio-birželio mėnesiais pardavimų pajamoms dėl koronaviruso pandemijos sukeltos krizės kritus 47 proc. iki 865 mln. dolerių, patirtas 92 mln. dolerių grynasis nuostolis.

Tuo pat metu pernai uždirbta 196 mln. dolerių grynojo pelno.

„Harley-Davidson“ motociklų pardavimai pasaulyje palyginamuoju laikotarpiu sumenko 26,6 proc. iki 52,7 tūkst., iš jų JAV – 27 proc. iki 31,3 tūkst., EMEA rinkoje – 30 proc. iki 11 tūkst., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 10 proc. iki 6,9 tūkstančio.

Bendrovė dėl su COVID-19 pandemija susijusio netikrumo atšaukė prognozės 2020 metams.

Pagal verslo strategiją artimiausiems penkeriems metams, „planuojama pertvarkyti produkcijos portfelį, kad jis geriau atitiktų klientų poreikius bei padidintų pridėtinę vertę“, teigiama pranešime.

Be to, „Harley-Davidson“, kaip jau buvo skelbta anksčiau šį mėnesį, ketina naikinti apie 700 darbo vietų (13 proc. viso jų skaičiaus). Manoma, kad apie pusė tūkstančio darbuotojų paliks įmonę iki šių metų pabaigos.

„Harley-Davidson“ rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios sunyko daugiau nei 27 proc. iki apytikriai 4,5 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?