Per praėjusius metus Japonijos pramonės gigantė pardavė 9,75 mln. automobilių, o GM – 9,3 mln. vienetų, taigi skirtumas nėra toks jau didelis. „Volkswagen“ nuo pastarosios kompanijos pernai atsiliko 220 tūkst. automobilių.
Per pirmuosius 6 šių metų mėnesius „General Motors“ pardavė 4,85 mln. automobilių visame pasaulyje – 4 procentais daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai metais. Jeigu koncernui pavyks išlaikyti tokį augimą, metų pabaigoje jie pasieks 9,7 mln. parduotų automobilių rezultatą.
Pranešama, kad GM pardavimai gana sparčiai augo gimtojoje JAV rinkoje – čia užfiksuotas 8,7 proc. prieaugis, tuo tarpu „Toyota“ šioje rinkoje pardavė 6,7 procento daugiau automobilių nei pernai tuo pačiu metu.
Bene svarbiausioje, Kinijos rinkoje situacija japonams buvo sudėtinga dėl politinių nesutarimų. Tuo tarpu „General Motors“ pardavimai augo, kaip ant mielių – ten per pirmąjį šių metų pusmetį parduota 11 proc. daugiau automobilių nei pernai – 1,57 mln. vienetų.
Teigiama, jog šiais metais „Volkswagen“ grupė nuo „General Motors“ atsilieka maždaug pusantro šimto tūkstančių parduotų automobilių, tačiau iki metų galo likus kiek mažiau nei pusei metų situacija gali pakrypti Wolfsburgui palankia linkme. Aišku tai, kad bene esminė šių metų rinka yra Kinijos, o juk kinai mėgsta „Volkswagen“ grupės automobilius.