Tačiau dabar Antano Kavaliausko „Facebook“ sieną puošia nuotrauka, simbolizuojanti „Audi Racing Sport“ automobilių liniją. Trumpai pristatome modelio RS7 istoriją ir technines charakteristikas.
Konkurencija su BMW
2013 m. „Audi“ koncernas RS7 pristatė Detroito automobilių parodoje. Tai buvo atsakas konkurentų modeliui – tuometiniam prabangių kupė-sedanų segmento lyderiui „BMW M6 Gran Coupe“. Bazinė tokios RS7 versija kainuoja beveik 100 tūkst. eurų.
Po „RS7 Sportback“ kapotu „Audi“ inžinieriai sumontavo 4,0 litrų V8 jėgainę, pasiskolintą iš trečios kartos RS6 universalo. 560 AG bei 700 Nm perduodami į visus varančiuosius automobilio ratus. Lyginant su „Audi S7“, galios prieaugis siekia net 138 AG bei 200 Nm.
Nors ir RS7 turi tiek pat arklio galių, kiek ir „M6 Gran Coupe“, „Audi“ variklis generuoja didesnį sukimo momentą.
Nors ir RS7 turi tiek pat arklio galių, kiek ir „M6 Gran Coupe“, „Audi“ variklis generuoja didesnį sukimo momentą.
Dėl itin didelio sukimo momento inžinieriai nusprendė atsisakyti dvigubos sankabos technologijos automatinėje pavarų dėžėje. Vietoje DSG agregato jie parinko įprasto tipo aštuonių laipsnių automatinę transmisiją su galimybe pasirinkti D („Drive“), S („Sport“) arba M („Manual“) režimą.
„Audi“ koncernas pateikia oficialią informaciją, kad iki 100 km/h RS7 įsibėgėja per 3,9 sekundės, o tai – 0,3 s greičiau nei „BMW M6 Gran Coupe“.
Maksimalus bazinių RS7 greitis siekia 250 km/h, tačiau už papildomą kainą įrengtas „Dynamic“ paketas ribotuvą nukelia iki 280 km/h, o dar brangesnis „Dynamic Plus“ paketas – iki 305 km/h.
Teigiama, jog po karštojo „Sportback“ kėbulu sumontuoti smarkiai modifikuoti A7 mechanizmai. RS7 už silpnesnes versijas yra platesni bei turi pneumatiniu būdu valdomą pakabą.
Už papildomą mokestį gamintojas tokiame modelyje įrengia ir „Dynamic Ride Control“ paketą, kuriame pneumatinės pakabos elementus keičia plieninės spyruoklės, pasižyminčios geresnėmis standumo savybėmis.