Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

KTM Lietuvoje pristatė ateinančių metų bekelės motociklų modelius

Dar nė parodose nespėjusius pasirodyti ateinančių metų KTM bekelės motociklų modelius Lietuvoje jau išbandė tiek profesionalūs sportininkai, tiek bekelės motociklų entuziastai, rašoma KTM atstovybės pranešime spaudai.
Naujų KTM modelių pristatymas
Naujų KTM modelių pristatymas / Egidijaus Babelio nuotr.

Nebrangus adrenalinas

Motociklų gamintojai, kaip ir jų klientai skuba gyventi - jau tradicija tampa, kad savo naujausius kūrinius, kuriais prekiaus sekantį sezoną, pristato ne tik žiemą vykstančiose didžiausiose motociklų parodose Vokietijoje ir Italijoje, bet dar ir gerokai anksčiau: štai naujuosius, 2017-ųjų „Harley-Davidson“ lietuvaičiai spėjo išbandyti dar vasaros viduryje, o šį savaitgalį motociklų sporto entuziastams buvo pristatyti naujausi, bekelei skirti austrų gamintojo KTM motociklai.

„Atsakingai teigiame, kad bekelės motociklų sportas – pigiausia techninė sporto šaka“ – teigė KTM atstovybės Lietuvoje vadovas Ugnius Stančius. Pašnekovas tikino, kad jei ne motokrosą, tai enduro važiavimą bekele ištvermei ((iš angliško žodžio „endurance“ – ištvermė), per natūralias bei žmogaus sukurtas kliūtis, tiek vieškeliais, tiek specialiomis trasomis) gali pamėgti kiekvienas, norintis sveikai bei aktyviai leisti laisvalaikį ir turintis bent porą valandų laisvo laiko savaitgalį.

Egidijaus Babelio nuotr./Naujų KTM modelių pristatymas
Egidijaus Babelio nuotr./Naujų KTM modelių pristatymas

Išbandė ir automobilių lenktynininkai

„Turime draugišką entuziastų bendruomenę, nuostabią gamtą, o ir specialių trasų, nors ir lėtai, bet kasmet daugėja, tad važiuoti kur ir su kuo tikrai yra“ – teigė U. Stančius. Paminėtina ir tai, kad adrenalino dozei čia nereikia greičio – smėlio trasoje ar važiuojant per kalnelius, net ir 30 kilometrų per valandą greičiu, fizinis krūvis, stengiantis išsilaikyti ant motociklo pakojų, kaitina kraują.

Galimybė naudoti bekelės motociklą visus metus (žiemą yra naudojamos specialios dygliuotos padangos – aut. past.) vilioja ir plento žiedo entuziastus – jau ne vienerius metus greičiausi šios sporto šakos atstovai Lietuvoje – E. Mikutis, Š. Pladas, V. Lopinys savo garaže turi ir lengvasvorius motociklus. Savotiškas treniruoklis su varikliu šiems sportininkams padeda išlaikyti puikią fizinę formą, belaukiant naujojo sezono.

Tai patvirtina ir faktas, kad vis daugiau žmonių iš automobilių sporto sėda ant dviejų ratų: bandymuose dalyvavo žinomi automobilių lenktynininkai – Dainius Matijošaitis, Dominykas Butvilas, Tomas Šipkauskas ir kiti.

Egidijaus Babelio nuotr./Naujų KTM modelių pristatymas
Egidijaus Babelio nuotr./Naujų KTM modelių pristatymas

Sukurti nuo nulio

KTM klientai ir sportininkai gavo progą šalia Vievio esančioje „Crazy Fermos“ motokroso trasoje išbandyti motokrosui skirtus 250, 350 ir 450 kub. cm SX-F serijos modelius, 250, 300, 350, 450 ir 500 kub. cm EXC ir EXC-Fenduro serijos motociklus bei laisvalaikiui skirtus Freeride serijos „brolius“: vieną su 350 kub. cm keturtakčiu varikliu, o kitą – su elektra varomą „širdimi“.

Pastarasis, elektrinis modelis sulaukė ypatingo dėmesio, kadangi kol kas nė vienas kitas motociklų gamintojas savo gamoje neturi serijiniu būdu gaminamo elektrinio motociklo. Šiuo motociklu be jokio garso galima visą valandą važinėtis miško keliais, na, o „atstatyti jėgas“ tetrunka taip pat tik valandą.

KTM, turėdami patirtį, kuriant motociklus čempionams, kurios gali pavydėti bet kas (vien nuo 1990-ųjų iki 2015-tų, KTM motociklais Enduro sporte yra iškovota net 110 Pasaulio čempiono titulų įvairiose klasėse), ateinantiems metams savo motociklus kūrė „nuo balto lapo“– varikliai, rėmas, pakaba, visos komplektuojančios detalės buvo kuriamos iš naujo, naudojant naujausius inžinierinius sprendimus bei technologijas, leidžiančias šiuos motociklus užtikrintai valdyti sudėtingiausiose trasose.

2017-ų KTM motokroso bei enduro motociklai tapo dar lengvesni bei galingesni, jie komplektuojami su pilnai reguliuojamomis pakabomis, traukos bei starto kontrole, galios perjungimo režimų valdymu, vos 400 g sveriančias ličio jonų akumuliatoriais, o aptarnavimo intervalai tapo ilgesni.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?