Bet ne visi automobiliai su nuimamais stogais yra tikri kabrioletai – kai kurie turi vadinamuosius targa stogus.
Targa šiame kontekste yra automobilio stogas su nuimama centrine dalimi. Tai yra, galinė stogo dalis ir galinis stiklas lieka vietoje, o pašalinta vidurinė plokštė gali būti paslėpta bagažinėje. Dauguma targa stogų yra nuimami rankomis, bet yra ir elektrinių šios idėjos interpretacijų.
Automobiliai su targa stogais toli gražu nėra tokie populiarūs kaip tikri kabrioletai, bet anksčiau jų buvo daugiau. Kodėl?
Bent dalis šio straipsnio skaitytojų jau atspėjo, kad kalbėsime apie saugumą. Kabrioletai ir dabar gąsdina kai kuriuos žmones – kas nutiktų, jei toks automobilis apsiverstų?! Iš tikrųjų, net ir su šiuolaikinėmis automobilių saugumo inovacijomis apsivertimo metu kabriolete esantys žmonės nebūtų taip gerai apsaugoti, bet anksčiau situacija buvo dar prastesnė. Tokia prasta, kad vienu metu buvo diskutuojama, ar nereikėtų kabrioletų visiškai uždrausti.
JAV Transporto departamentas septintajame dešimtmetyje daug dėmesio skyrė automobilių konstrukcijų saugumui. Buvo diskutuojama apie bamperius, salono architektūrą, automobilio kėbulo vaidmenį saugant keleivius ir kitas tokias temas. Neišvengiamai, kabrioletai sulaukė nemažai kritikos ir buvo inžinierių, kurie teigė, kad saugus kabrioletas yra tiesiog neįmanomas. Porsche kabrioletai buvo gana populiarūs ir kompanija nemanė, kad vėjo plaukuose būtina atsisakyti. Taigi, 1965 metais buvo pristatytas „Porsche 911 Targa“ – populiariojo 911 versija su nuimama centrine stogo dalimi.
Beje, targa nėra „Porsche“ išradimas...