Tai – ne pirmas toks „Volkswagen“ ir „eClassics“ projektas. Anksčiau elektromobiliu pavirto ir originalus vabalas. Jau tada buvo skelbiama, kad šalia eKäfer atsiras ir elektrinis Type 2. Dabar taip ir įvyko.
„eClassics“ meistrai rūpestingai restauravo „Samba“ komplektacijos „Type 2“ autobusiuką. 1966 metais pagaminta mašina turi visas kolekcionierių pamėgtas savybes, įskaitant ir dviejų dalių priekinį stiklą. Buvo išgydytos rūdys, panaikinti kiti su amžiumi susiję defektai. Ir dar daugiau – automobilis buvo modifikuotas taip, kad būtų stabilesnis, saugesnis ir patogesnis.
„Type 2 Samba“ gavo LED žibintus, reguliuojamus amortizatorius, būgninius stabdžius pakeitė ventiliuojami diskiniai, o ir salone netrūksta pasikeitimų. Autobusiukas turi naują pavarų perjungimo svirtį, garso sistemą, visiškai naują apdailą. Tiesa, vairas išliko toks pat – didelis ir beveik horizontalus. Tuo tarpu spidometro centre dabar yra nedidelis ekranas, kuriame galima pamatyti automobilio baterijos būklę.
„Type 2“ pavirto „e-Bulli“ – oru aušinamą benzininį variklį pakeitė 61 kW variklis iš „e-Up“. To pakanka, kad autobusiukas pasiektų 130 km/val. greitį. Tai reiškia, kad tai yra greičiausias kada nors oficialiai „Volkswagen“ gamintas šios kartos autobusiukas. Viduryje sumontuota 45 kWh baterija vienu įkrovimu leis įveikti maždaug 200 km. 80 proc. įkrovimą buvo galima pasiekti per maždaug 40 minučių.
Jums tikriausiai įdomu, kodėl autobusiukas vadinamas „e-Bulli“. Vokietijoje taip tiesiog pravardžiuotas Type 2 ir niekas tiksliai nežino, kodėl.
„E-Bulli“ kainuos nuo 64,9 tūkstančių eurų, bet taip pat galima įsigyti ir detalių rinkinį ar tokiai modifikacijai atvaryti savo jau turimą autobusiuką. Tinka ne tik pirmos kartos „Type 2“ – elektromobiliu gali virsti ir T2 bei T3. „Volkswagen“ ir „eClassics“ toliau plės savo modelių gamą ir pristatys elektrinį bagį bei „Porsche 356 Speedster“.