Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti
12 10

Kur dingo „Škoda“ logotipas ir ką jis reiškė?

Kadaise vaikai girdavosi, kad atpažįsta visų markių logotipus. Tikėtina, kad ir jūs turėjote draugą, kuris logotipų žinojimą laikė išprusimo ženklu.
Elektromobilis „Škoda Elroq“
Elektromobilis „Škoda Elroq“ / Škoda nuotr.

„Škoda“ logotipe pavaizduota stilizuota strėlė su plunksna. Šis simbolis pasirodė 1926 m. ir turėjo atspindėti įmonės greitį, jėgą ir plėtrą. Rodyklė simbolizuoja norą judėti į priekį, o plunksna – lengvumą ir dinamiškumą.

Bet automobilių logotipai pamažu nyksta, lieka tik raidės.

Ar žinote, kodėl „Lamborghini“ logotipe vaizduojamas bulius? Priežastis iš tikrųjų įdomi. O kokia inovacija vaizduojama „Citroën“ logotipe? Šių automobilių dažnai nematysite, bet įdomu žinoti ir kodėl „Koenigsegg“ superautomobiliai žymimi vaiduoklio atvaizdu.

„Škoda“ logotipas
„Škoda“ logotipas

„Kaip tai automobilių logotipai nyksta?!“, – nusistebės skaitytojas. Paprastai. Anksčiau dažno automobilio kėbulą žymėdavo du grafiniai markės logotipai – vienas priekyje ir vienas gale. Tai niekada nebuvo taisyklė be išimčių. Kartais gamintojai logotipą klijuodavo tik automobilio priekyje, o gale užrašydavo savo vardą (Audi 50 yra geras tokio žymėjimo pavyzdys). Bet daug automobilių savo markės logotipą turėjo ir priekyje, ir gale.

Elektromobilis „Škoda Elroq“

Naujasis „Škoda Elroq“ nei gale nei priekyje neturi įprasto „Škoda“ logotipo. „Škoda Elroq“ – praktiškas elektromobilis, kuriam lengva prognozuoti didžiulį populiarumą. Ne dėl to, kad jis būtų ypatingas, o dėl to, kad jis pataiko į paklausių automobilių segmento vidurį. Tai yra sumažinta „Enyaq“ versija, jei šie vardai jums ką nors sako.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų