„Toyota“ tyrimų institutas (TRI) bendradarbiavo su Stanfordo universiteto dinaminio dizaino laboratorija, siekdamas sukurti vairavimo technologiją, padedančią išvengti nelaimingų atsitikimų. Šis duetas sukūrė autonomišką, savaime šonu slystančią „Supra“, kurios tikslas – sumažinti gyvybei pavojingų avarijų skaičių, naudojant šonaslydį dėl svarios priežasties.
Ši technologija apima pažangų transporto priemonės manevravimą be žmogaus įsikišimo. Siekdamos, kad tai taptų realybe, abi komandos sukūrė „Supra“, kuri gali pati slysti šonu.
Profesionalaus vairuotojo įgūdžių panaudojimas
Tai yra „Toyota“ užduodamas klausimas: „O kas, jei kiekvienas į bėdą patekęs vairuotojas turėtų profesionalaus lenktynininko refleksus ir apskaičiuotą superkompiuterio numatymą ir taip galėtų išvengti avarijos?“.
„Toyota“ ir Stanfordo universitetas stengiasi automatizuotas transporto priemones išmokyti profesionalių šonaslydininkų įgūdžių pagal teoriją, kad tam tikras automobilio valdymas kartu su superkompiuterio greičiu padėtų išvengti avarijų. Išanalizavę tikrus vairuotojus, komandos skaitmeniniu būdu perėmė šiuos gebėjimus ir perprato elgesį, kuris leistų išvengti pavojaus, kurio vidutinis vairuotojas išvengti negalėtų.
Komandos naudojo modifikuotą „Delorean“, kad galėtų parodyti „koncepcijos architektūrą, galinčią valdyti galiniais ratais varomą transporto priemonę šonaslydžiu, naudojant stabdžius, vairavimą ir varomąją jėgą“.
Šonaslydžio bandymas, kurį atliko autonominė „Supra“ ir kurį galite pamatyti žemiau pateiktame vaizdo įraše, skirtas parodyti šį įdomų procesą:
Tyrimas šiuo metu yra tik bandymo koncepcija. Tačiau duetas aktyviai stengiasi pritaikyti šonaslydžio technologijas būsimoms „Toyota“ transporto priemonėms.