Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kurių gamintojų automobilius dažniausiai lizingu įsigyja Lietuvos įmonės

Per pastaruosius dvejus metus tik kas trečias įmonės automobilis Lietuvoje buvo įsigytas įmonės lėšomis. Didžioji dalis (70 proc.) lengvųjų automobilių yra įsigyti lizingu, rodo kredito biuro „Creditinfo“ duomenys.
„Volkswagen Golf R“
„Volkswagen Golf R“

SEB banko duomenimis, per metus lizingu įsigyjamų įmonių lengvųjų automobilių padaugėjo daugiau negu dešimtadaliu, o vidutinė lengvojo automobilio kaina padidėjo 8 proc. ir šiuo metu yra didesnė negu 22,9 tūkst. eurų.

Įmonės įsigyja praktiškus automobilius

„Per pirmą šių metų pusmetį SEB banko juridiniams asmenims suteiktų lizingo paslaugų mastas buvo 12 proc. didesnis negu tuo pačiu laikotarpiu pernai. Įmonės savo reikmėms lizingu dažniausiai įsigijo praktiškus „Volkswagen Golf“, „Škoda Octavia“ ir „Toyota Auris“ markės lengvuosius automobilius. Šie modeliai, beje, buvo populiariausi ir praėjusiais metais“, – komentuoja Saulius Mickus, SEB banko Lizingo departamento direktorius. Įmonės šiemet lengvuosius automobilius įsigijo už vidutiniškai didesnę kainą – 22 900 Eur (pernai buvo 21,2 tūkst. eurų).

SEB banko atstovo teigimu, per metus verslo klientų lizingu perkamų automobilių trejetukas pakito nesmarkiai, absoliutus lyderis ir toliau yra „Volkswagen“ markės automobilis, „Škoda“ šiemet pagal populiarumą tapo antra, iš šios pozicijos į trečią vietą nustumdama „Toyota“ markės automobilius.

„Škoda“ nuotr./„Škoda Kodiaq“
„Škoda“ nuotr./„Škoda Kodiaq“

„Nors didelių skirtumų tarp lizingu ar nuosavomis lėšomis įsigyjamų automobilių markių nėra, matome, kad įsigyjant automobilius įmonės lėšomis tarp populiariausių penkių automobilių modelių atsiranda „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ markės automobiliai, o įsigyjant lizingu – „Nissan“ ir „Kia“. Įmonės, kurioms vadovauja moterys, rečiau renkasi „Škoda“ markės automobilius ir dažniau negu vyrų vadovaujamos įmonės prioritetą skiria „Nissan“ automobiliams“, – teigia „Creditinfo“ generalinis direktorius Andrius Bogdanovičius.

Lyderių trejetukas

„Toyota“ nuotr./„Toyota RAV4“
„Toyota“ nuotr./„Toyota RAV4“

Populiariausias lengvasis automobilio modelis Lietuvos įmonėse, „Creditinfo“ duomenimis, yra „Volkswagen“. Per pastaruosius dvejus metus šios markės automobilius rinkosi kas trečia (33 proc.) įmonė. Antroje vietoje pagal populiarumą – „Toyota“. Šios markės automobiliai sudarė ketvirtadalį įmonių įsigyjamų automobilių (25 proc.), o trečioje vietoje atsidūrė „Škoda“ (20 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų