Pranešama, kad Elono Musko nurodymu „Tesla“ Kinijoje jau renka komandą naujam kompaktiškam automobiliui sukurti. „Tesla“ hečbekas (techniškai, ir „Model S“ yra hečbekas, bet kalbame apie mažą automobilį) bus gaminamas Kinijoje ir parduodamas visame pasaulyje. Tai bus tiesioginis „Volkswagen ID.3“ konkurentas, bet jis turėtų sudominti ir tuos, kurie žvalgosi į naują „Nissan LEAF“, „KIA Niro EV“ ar panašų elektromobilį.
ai bus pigiausias „Tesla“ modelis istorijoje.
„Autocar“ praneša, kad pigusis „Tesla“ bus gaminamas nuo 2023 metų. Ir būtent – pigusis. Tai bus pigiausias „Tesla“ modelis istorijoje. Jei „Model 3“ sėkmė mus ko nors išmokė, tai žmonės rikiuosis eilėse ir „Tesla“ turės pasistengti skubinti gamybą, kad susitvarkytų su paklausa.
Kiek kainuos „Tesla“ hečbekas? Žurnalistai žongliruoja 25 tūkstančių dolerių skaičiumi, bet kas žino. Tikimasi bent 400 km atstumo tarp įkrovimų, puikios akceleracijos. „Tesla“ hečbekas ID.3 turėtų lenkti ir nuvažiuojamu atstumu, ir dinamika, ir, tikėtina, kaina.
„Tesla“ be jokios abejonės tapo prabangos prekės ženklu. Kaip kai kurie žmonės sako „nufotografavau tai savo „iPhone'u“, taip kiti jau sako „atvažiavau „Tesla“. Tai kam kompanijai reikalingas pigus hečbekas?
Nes visi kiti gamintojai turi hečbekus. „Tesla“ stengiasi įsitvirtinti kaip didysis automobilių gamintojas, o tam reikia veikti per visus sektorius. Juolab, kad „Tesla“ automobiliai, priešingai nei prekės ženklas, nėra tokie prabangūs. Didžiųjų gamintojų elektromobiliai pasižymi žymiai geresne medžiagų ir surinkimo kokybe, o ir dizainui skiriama daug daugiau dėmesio. „Tesla“ neužsidarys tik viename segmente ir plėsis, kad spaustų „Volkswagen“ ten, kur kompanija turi didžiausių ambicijų.