Būtent jos nuopelnas yra tai, kad dabartiniai KIA automobiliai yra išties patrauklūs. Didelę patirtį turintis buvęs „Hyundai – KIA“ dizaino vadovas ir prieš daugiau nei pusmetį tapęs „KIA Motors“ prezidentu, Peteris Schreyeris, anksčiau dirbęs „Audi“ kompanijoje suprojektavo tuo metu naujus A3, A4, A6, sportišką „Audi TT“ bei „Volkswagen New Beetle“.
„Lada“ kompanijoje radikalių permainų taip ir nebuvo iki šių laikų, nors ir Rusijos automobilių gamintojas yra pristatęs ne vieną iš minios išsiskiriantį koncepcinį modelį. Puikiausias nusistovėjusio dizaino pavyzdys – „VAZ 2105“, gamintas nuo 1980-ųjų iki pat 2010-ųjų metų praktiškai be jokių svarbių inžinierinių ar netgi dizaino pakeitimų.
48-erių metų amžiaus britas, vadovaujantis „AvtoVAZ“ dizaino komandai anksčiau yra dirbęs „Mercedes-Benz“ koncerne, o 2005-2009 metais jis užėmė „Volvo“ vyr. dizainerio pareigas. Rusijos kompanijoje jis dirba nuo 2011-ųjų metų.
„Mes po truputį artėjame prie svarbių pokyčių – netolimoje ateityje parodysime ir pirmuosius pavyzdžius. Dirbsime pagal visiškai naują dizaino kryptį, sieksime pakeisti savo prekinio ženklo įvaizdį“, – „Autonews“ portalui atskleidė Steve‘as Mattinas.
Praėjusiais metais „Lada“ pristatė koncepcinį „X-Ray“, kuris demonstruoja naujo šios markės krosoverio kėbulo linijas. Serijinę versiją gamintojas pristatyti turėtų 2016-aisiais.
Kad ir kaip Mattinas norėtų sukurti kuo modernesnius automobilius, jis privalo nepamiršti, kad rusai mėgsta tvirtas ir primityvias mašinas – tai bus vieni iš pagrindinių kriterijų, kuriant naujus „Lada“ automobilius.