Pasak jo, automagistralės Vilniaus–Klaipėda atkarpos ties Jonavos, Vytėnų („Megos“) ir Sargėnų sankryžomis rangovas gali paaiškėti iki šių metų pabaigos.
„Spūstys egzistuoja ir dabar. (...) Dėl tam tikrų eismo apribojimų gali įvykti tam tikri trikdžiai. Tačiau ką ir šiandien patikinau Seimo pirmininkui, kad pabloginimo situacijos iš esmės nebus (...), naujos eismo juostos yra statomos gretimai. Bus įrengiamos atraminės sienos“, – po susitikimo su Seimo vadovu Viktoru Pranckiečiu žurnalistams sakė V.Andrejevas.
„Visi darbai turėtų vykti už eismo juostų. (...) Nebus tokių dalykų, kad pravažiuoti nebūtų įmanoma“, – pridūrė jis.
Anot jo, direkcija jau pasiruošusi skelbti rangovų paieškos konkursą, o jis gali užtrukti maždaug du mėnesius.
„Informavome, kad techniniai projektai yra parengti ir esame pasiruošę skelbti konkursą“, – teigė V.Andrejevas.
V.Pranckietis žurnalistams po susitikimo komentarų neteikė. Antradienį jis su Kauno miesto ir rajono merais tarėsi, kaip užtikrinti, kad automagistralės Vilnius–Klaipėda rekonstrukcija ties Kaunu vyktų sklandžiai.
Tada V.Pranckietis sakė, kad vienas svarbiausių klausimų yra užtikrinti, kad rekonstrukcijos metu ir po jos būtų sklandus susisiekimas tarp šioje atkarpoje esančių prekybos centrų, miesto ir gyvenviečių.
Kaune esančio prekybos centro „Mega“ valdytoja kreipėsi į teismą dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos numatomos rekonstruoti Kaune esančios magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos. Ji prašo pripažinti neteisėtais Kelių direkcijos parengtus ruožo rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
Vyriausybė anksčiau yra skelbusi, kad kelio Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.
Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas dviejų eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. Taip pat vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama keturių eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu.
Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio dviejų eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.
Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – penkeri metai.