„Lamborghini“ savo istorijos pradžioje į automobilių sportą nesižvalgė, nes F.Lamborghini nuoširdžiai nemėgo „Ferrari“ ir visko, kas buvo susiję su ja. Lenktynes jis laikė banaliu užsiėmimu, kuris ir tinka tokioms kompanijoms kaip „Ferrari“. Tačiau tiesa yra ta, kad automobilių sportas padeda kurti automobilių markės tapatybę, istoriją ir prestižą. Be to, tai yra puiki proga pareklamuoti savo dizainą ir technines galimybes.
Stefano Domenicali, dabartinis „Lamborghini“ vadovas, atskleidė, kad kompanija rimtai svarsto dalyvauti kitų metų Le Mano ištvermės lenktynėse, hiperautomobilių kategorijoje. Štai dėl ko buvo sukurtas SCV12 – išskirtinai tik trasai skirtas automobilis.
Kol kas matėme tik kamufliažu papuoštą SCV12, tačiau akivaizdu, kad tai bus įspūdingas automobilis. Ryškios ir aštrios kėbulo formos yra sukurtos prispaudžiamajai jėgai generuoti. SCV12 sukuria daugiau prispaudžiamosios jėgos nei GT3 klasės lenktyninis automobilis. Tai – didžiulio spoilerio ir gilaus spliterio darbo rezultatas.
SCV12 turi galingiausią „Lamborghini“ V12 variklį, išvystantį 830 AG iš 6,5 litrų darbinio tūrio. Ir tai – be jokių turbokompresorių. Tiesa, tai nėra tikslūs skaičiai – „Lamborghini“ tikrąją automobilio galią ir svorį atskleis vėliau, kai SCV12 pasirodys be kamufliažo. Variklis per 6 greičių sekvencinę transmisiją suks tik galinius ratus.
Žinoma, SCV12 turi ir naują važiuoklę, stiprius stabdžius, specialiai šiam automobiliui sukurtas „Pirelli“ padangas, sumontuotas ant magnio ratlankių. Tiesą sakant, „Lamborghini“ sportinė diviziją „Squadra Corse“ SCV12 automobiliui sukūrė visiškai naują anglies pluošto bazę.
Nors akivaizdu, kad šis superautomobilis turi „Aventador“ genų, jame įgyvendinta nemažai naujų sprendimų. Pavyzdžiui, SCV12 pavarų dėžės korpusas yra konstrukcinis elementas, prie kurio tvirtinama galinė automobilio važiuoklė.
„Lamborghini SCV12“ bus labai riboto leidimo automobilis, tačiau kol kas neatskleidžiama, kiek jų bus pagaminta. Nedaug ir visi jie bus išpirkti akimirksniu.
SCV12 pirkėjai gaus ne tik automobilį, bet ir galimybę dalyvauti vairavimo įgūdžių tobulinimo programoje, kuri pakvies į garsiausias pasaulio lenktynių trasas. Tiesa, galima neabejoti, kad dauguma SCV12, kad ir kiek jų bus pagaminta, liks stovėti šildomuose ir ventiliuojamuose garažuose.
Visgi, bus įdomu sužinoti, ar „Lamborghini“ dalyvaus Le Mano lenktynėse. Naujoje hiperautomobilių kategorijoje „Lamborghini“ turėtų varžytis su „Toyota GR Super Sport Concept“, „Aston Martin Valkyrie“ ir panašiais automobiliais.