„Daugybė išorės ir salono dizaino patobulinimų, taip pat ir naujų technologijų išskiria „Defender 130“ iš visos modelio gamos, nes jame unikaliai dera komfortas su įprastu šiam automobiliui patvarumu ir galimybėmis. Ypatingos savybės daro jį nepakeičiama prabangia transporto priemone didesnėms šeimoms“, – sako „Jaguar Land Rover“ verslo vadovė Baltijos šalyse Justė Jarušė.
Bekelės visureigis aštuoniems
Didesnį kėbulą turintis „Defender“ tebepasižymi puikiu pravažumu ir didele pakabos eiga, taip pat jame įrengtos trys sėdynių eilės (2+3+3). Automobilio kėbulas elegantiškai pailgintas 340 mm (iki 5 358 mm), tad keleiviai gali išnaudoti didesnę salono erdvę ir maksimalią 2 516 litrų bagažo talpą (nulenkus sėdynes iki pirmosios eilės).
Tik šiai versijai siūloma raudona „Sedona Red“ spalva ir keturių zonų klimato kontrolės sistema. Jau standartinėje visų „Defender 130“ įrangoje montuojama pneumatinė pakaba, panoraminis stoglangis bei antrasis stoglangis virš trečiosios sėdynių eilės.
Keleivių komfortą trečiojoje eilėje užtikrina gausybė įrangos, įskaitant šildomąsias sėdynes, paminkštintus porankius, apgalvotą smulkių daiktų saugyklą ir USB-C jungtis prietaisams įkrauti važiuojant.
Įsitaisyti trečioje sėdynių eilėje lengva dėl slankiojančių antrosios eilės sėdynių. Jas nulenkus į priekį, susidaro pakankamai platus tarpas įlipti. Kad būtų lengviau krauti daiktus, bagažinės viduje esančiais mygtukais galima reguliuoti pneumatinės galinės pakabos aukštį.
„Naujasis „Defender 130“ dar aukščiau kilsteli mūsų patvariausio ir tvirčiausio automobilio galimybių kartelę. Unikali automobilio konstrukcija taip pat suteikia išskirtinių potyrių“, – teigia „Land Rover“ transporto priemonių programų vykdomasis direktorius Nickas Collinsas.
Navigacija į bet kurią planetos vietą
Automobilio viduje yra daugybė gerai apgalvotų vietų daiktams pasidėti visų trijų sėdynių eilių keleiviams, be to, jame pritaikyta daug šiuolaikiškų sprendimų. Keleiviai gali mėgautis grynesniu oru dėl pažangios filtravimo „Cabin Air Purification Plus“ įrangos – ji diegiama visuose be išimties „Defender 130“.
Naujajame modelyje standartiškai montuojamas didesnis, 11,4 colio įstrižainės, patogiai išlenktas „Pivi Pro“ multimedijos sistemos ekranas. Paprasta meniu struktūra ir nuotoliniu belaidžiu būdu atnaujinama programine įranga išsiskirianti naujausios kartos „Pivi Pro“ užtikrina greitą bei profesionalų funkcionalumą ir reaguoja be uždelsimo, vos užvedamas automobilis.
Vairuotojai gali suasmeninti trijų pagrindinių ekrano dalių išdėstymą pagal savo pageidavimus ar dažniausiai naudojamas funkcijas. Išmanioji sistema geba mokytis iš vairuotojo įpročių ir atitinkamai prie jų prisitaiko, siūlydama navigacijos nurodymus: pavyzdžiui, ryte, važiuojant į darbą, atpažįsta kelionės pradžią, arba sumažina garsinių kelionės nurodymų skaičių važinėjant jau žinomoje vietovėje.
„Defender 130“ modelis išsiskiria ir tuo, kad gali surasti kelią į bet kurį 3 m2 ploto kvadrantą bet kurioje planetos vietoje. Ir tam jam nereikia papildomo ryšio, užtenka naudotis pažangia „Pivi Pro“ sistema.
„First Edition“ komplektacija
Naujasis „Defender 130“ siūlomas SE, HSE, „X-Dynamic“, X bei „First Edition“ specifikacijų. Pastarąją galima komplektuoti pasirinkus vieną iš trijų dizainerių kruopščiai atrinktų derinių, kurių kiekvienas turi skirtingą spalvą ir temą:
• „Fuji White“ baltos spalvos su „Extended Bright Pack“ išorės apdailos paketu ir šviesiu „Light Oyster Full Windsor Leather“ odiniu salonu, puoštu natūralaus šviesaus ąžuolo apdaila;
• „Sedona Red“ raudonos spalvos su „Ebony Full Windsor Leather“ odinėmis sėdynėmis ir dūminio ąžuolo apdaila;
• „Carpathian Grey“ pilkos spalvos su „Vintage Tan Full Windsor Leather“ rusvu odiniu salonu ir graikinio riešuto lukšto apdaila.
„First Edition“ įranga sukurta remiantis HSE specifikacija, kuri papildyta priekiniais matriciniais LED žibintais, šildomosiomis antrosios ir trečiosios eilės sėdynėmis, keturių zonų klimato kontrolės ir „Meridian“ garso sistemomis, vairuotojo pagalbos sistemų paketu bei tamsintais langais. Standartiškai šios komplektacijos visureigiuose montuojami 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai bei šešių cilindrų benzininiai P400 arba dyzeliniai D300 varikliai.
Visuose „Defender“ modeliuose dabar įdiegta beraktė atrakinimo ir užrakinimo sistema, turinti priartėjimo ir nutolimo nustatymo funkciją. Kai automobilio raktelis atsiduria 1,5 metro nuo transporto priemonės arba arčiau, durelės atrakinamos. Atitinkamai, nutolus 1,5 metro ar toliau, automobilis savaime užsirakina.
Jėgainių pasirinkimas
„Defender 130“ siūlomas platus galingų ir elektrifikuotų jėgos sistemų pasirinkimas. Automobiliuose gali būti montuojami šešių cilindrų benzininiai „Ingenium“ šeimos P300 ir P400 varikliai su švelniąja hibridine sistema bei šešių cilindrų dyzelinės „Ingenium“ jėgainės D250 bei D300. Priklausomai nuo pasirinkimo, varikliai išvysto 250–400 AG galią ir 470–650 Nm sukimo momentą.
Švelniojo hibrido technologija, diegiama kartu su „Land Rover“ šešių cilindrų „Ingenium“ varikliais, užtikrina ne tik sklandų jėgos sistemų atsaką į vairuotojų veiksmus, bet ir didesnę degalų ekonomiją.
Šioje technologijoje naudojamas 48 voltų į paskirstymo diržą integruotas starteris-generatorius kaupia energiją, kurią paprastai automobiliai praranda stabdydami ir lėtėdami. Vėliau, kai prireikia, ši energija panaudojama kelionės metu, be to, ji užtikrina greitesnį ir efektyvesnį „Stop-Start“ sistemos veikimą, pavyzdžiui, užvedant visureigį.
Kiekvienas „Defender 130“ turi „Land Rover“ išmaniąją visų ratų pavaros (iAWD) sistemą ir aštuonių greičių ZF automatinę pavarų dėžę. iAWD technologija veiksmingai valdo jėgos sistemą ir galios paskirstymą tarp priekinės bei galinės ašių, prireikus optimizuodama visureigio našumą tiek kelyje, tiek bekelėje.
Naujajame modelyje sumontuota pažangi „Terrain Response“ sistema suteikia visureigiui išskirtines galimybes bet kokiomis aplinkybėmis užtikrintai važiuoti bet kokia kelio danga. Dėl pažangių sistemų derinio patogu ir nesudėtinga judėti net per netolygius paviršius, nes automobilis įgyja itin didelį pravažumą.
Elektroninės pneumatinės pakabos eiga siekia iki 430 mm. Priekinę automobilio dalį galima papildomai pakelti 71,5 mm, o galinę – 73,5 mm. Dėl tokių parametrų bekelėje nesunku įveikti įvairiausias kliūtis, taip pat – ir iki 900 mm gylio siekiančias brastas.
„Defender 130“ taip pat gali vilkti iki 3 000 kg svorio priekabas – jas lengva prikabinti naudojant galinės pneumatinės pakabos aukštį reguliuojančius mygtukus, esančius bagažo skyriuje. Automobilyje gali būti montuojami nuimami ir kelių aukščių vilkimo kabliai.
Naujojo „Defender 130“ kaina siekia nuo 88 050 Eur.