Naujausias prancūziškas miesto mažylis „Renault Twingo“ yra varomas galiniais ratais, o jo variklis – gale. Tai, anot „Renault“, padėjo gerokai padidinti automobilio manevringumą – kai priekiniams ratams nereikia vargti su galios perdavimu, jie gali suktis daugiau.
Panašu, kad „Renault“ į praeitį grįžo ne tik su variklio bei varančių ratų komponuotės pasirinkimu. „Twingo“ bent jau vienu aspektu vėl tapo tikru prancūzu – truputį komplikuotu ir suprantamu ne kiekvienam. Langų skysčio papildymas šiame modelyje yra sudėtingesnis nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Kadangi variklis yra gale, tai priekinio „kapoto“ atidarymas nebėra toks svarbus ir yra sudėtingesnis nei kituose automobiluose. Pirmiausia reikia atlenkti dvi detales, esančias priekinėse grotelėse greta priekinių žibintų ir po to patraukti po grotelėmis pasislėpusias dvi svirteles, laikančias patį antvožą. Jį nuėmus, langų apiplovimo skysčio bakelį galima rasti prie pat priekinio stiklo, tad norint jį pasiekti teks kone atsigulti ant „kapoto“ arba bandyti prieiti iš automobilio šono. Po visos procedūros reikia taisyklingai uždėti antvožą, kas vėlgi nėra pats paprasčiausias užsiėmimas pasaulyje. Kaip visa tai atrodo, vaizdo siužete žemiau parodo žurnalistas iš Čekijos automobilių naujienų portalo Autoforum.cz.