Sukurti gerą elektrinį motociklą nėra lengva. Baterijos yra sunkios, o svoris motociklams yra labai svarbus. „Triumph TE-1“ variklis svers tik 10 kg, baterijos – žymiai daugiau. Kol kas galutinis motociklo svoris nėra išduodamas, nes jis šiuo metu egzistuoja tik popieriuje. Tačiau kai bus užbaigtas, „Triumph TE-1“ bus įspūdinga transporto priemonė.
TE-1 variklis pasižymės 80 kW nuolatine galia, kuri kartais galės pakilti iki 130 kW. 15 kWh bateriją bus galima įkrauti 170 kW galios stotelėse. Tai reiškia, kad 80 % įkrova bus pasiekta greičiau nei per 20 minučių. „Triumph“ teigia, kad šis motociklas tarp įkrovimų nuvažiuos apie 200 km, nors, žinoma, tai priklausys nuo vairuotojo nuotaikos.
„Triumph TE-1“ neatrodo perdėtai futuristiškai. Technika labai nesidomintys žmonės net negalės pasakyti, kad tai – elektrinis motociklas. Žinoma, jis pasižymi agresyviu sportiniu dizainu, yra griežtai vienvietis ir turi viengubą galinę šakę. Atidengtos rėmo detalės primena ankstesnius „Triumph“ modelius – motociklų gerbėjai iš toli galės pasakyti, kas sukūrė TE-1.
TE-1 centre – integruotas galios modulis. Viename mazge yra ir baterijos, ir variklis, ir viską valdanti elektronika. Įkrovimo lizdas yra viršuje – TE-1 įkrovimas primins benzino bako papildymą. Įdomu ir tai, kad šis modulis yra integrali motociklo rėmo dalis – nors, žinoma, jį bus galima išimti remontui, jis padeda užtikrinti ir rėmo standumą.
Elektrinis „Triumph“ gatvėse ir trasose pasirodys tik po poros metų. Jo kūrimą finansuoja ir Jungtinės Karalystės vyriausybė, kuri siekia skatinti elektrinio mobilumo inžinerijos pažangą šalyje. „Triumph“ teigia, kad TE-1 motociklų vairuotojams suteiks naują patirtį, bet kartu bus ir pažįstamas bei lengvai valdomas.
Po poros metų, kai TE-1 jau turėtų būti išvystytas motociklas, jis turės nemažai konkurentų, todėl bus įdomu pamatyti, kaip atrodys ir kuo išsiskirs skirtingų gamintojų elektriniai motociklai.