Šis 1963 metų automobilis išsiskiria ne tik savo išvaizda, tai kartu ir legendinis automobilis, kuris 1963 metais laimėjo 24 valandų „Le Mano“ lenktynes, ir tai dar kartą pakartojo 1964 m.
Įdomu tai, kad su šiuo 0816 numeriu lenktynininkai nė neplanavo lenktyniauti, tačiau prie starto linijos jis atsidūrė tuomet, kai tikrasis komandos lenktyninis bolidas sudužo treniruočių metu. Atrodytų keista, tačiau po šių pergalių su 275 P, „Ferrari“ gamintojo lenktynių komandai daugiau nė vienais metais, su jokiu kitu modeliu, nepavyko laimėti „Le Mano“ lenktynių.
Po 1964 m. Jeano Guicheto ir Nino Vaccarella išplėštos pergalės 24 valandų iššūkyje, lenktynes su šiuo automobiliu kituose renginiuose tęsė legendiniai „Ferrari“ lenktynininkai Johnas Surtees ir Luigis Chinetti.
Po kurio laiko, žinomas „Ferrari“ entuziastas Pierre Bardinon šį 275 P nusipirko 1970 metais, kuris niekada nemodifikuotas ir nerestauruotas jo kolekcijoje stovėjo net 48 metus. Taigi 3,3 l darbinio tūrio V12 variklis ir penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė net ir dabar vis dar puikiai veikia.
„Šis „Ferrari 275 P“ be jokios abejonės istoriškai yra pats svarbiausias lenktyninis „Ferrari“, kurį paruošė „Works“ komanda. Mes nepaprastai džiaugiamės galėdami šį automobilį pasiūlyti Bardinon šeimos vardu“, - aiškino Augustin Sabatie-Garat, „RM Sotheby“ aukciono padalinio Europoje vadovas ir automobilių specialistas.
Šis „Ferrari 275 P“ numeris 0816 jau šio mėnesio pabaigoje bus parduotas „RM Sotheby“ uždarame aukcione. Dėl šios priežasties „Ferrari“ gerbėjams vargu ar kada pavyks sužinoti už kokią kainą bus parduotas šis išskirtinis modelis.