64 metrų ilgio ir 15,4 metro pločio tunelį Vilniaus statybos bendrovė „Tilsta“ pradėjo statyti pernai rugpjūtį, Kelių direkcijai, Trakų savivaldybei ir „Lietuvos geležinkeliams“ pasirašius partnerystės sutartį.
Pasak Kelių direkcijos, pastačius tunelį išspręsta ilgų automobilių eilių problema. „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, pervaža, kuri dalina miestą į dvi dalis, būdavo uždaryta net 11 val. per parą. Po rekonstrukcijos geležinkelis ir automobilių kelias nebesusikerta.
Likę infrastruktūros tvarkymo darbai turėtų būti baigti iki pavasario.
„Tuneliu nuo trečiadienio jau galės važiuoti automobiliai ir eiti pėstieji, likę su šiuo projektu susiję infrastruktūros tvarkymo darbai – tvoros įrengimas, apdaila ir kita bus užbaigti pavasarį“, – BNS sakė LAKD atstovė Aušra Ramoškaitė.