Manoma, kad prekyboje „Lexus GS-F“ pasirodys 2016-aisiais. Nors naujasis „GS-F“ turi tą pačią platformą, kaip ir standartinis GS modelis, tačiau jame įdiegta daug patobulinimų, tarp jų ir variklyje.
Po gaubtu slepiasi 5,0 litrų darbinio tūrio atmosferinis V8 variklis, kuriam būdinga įspūdinga galia – 473 AG (348 kW) esant 7100 aps./min. ir 527 Nm siekiantis maksimalus sukimo momentas esant 4800–5600 aps./min.
Šis rafinuotas variklis dirba pagal Otto ir Atkinsono degimo ciklus, todėl reikiamose situacijose pasiekiama maksimali galia ir efektyvumas. Kaip ir dera šiam aukštos klasės sedanui, variklis bus komplektuojamas su itin greitai reaguojančia aštuonių pavarų automatine pavarų dėže su mechaniniu perjungimo režimu.
Automobilyje sumontuotas riboto praslydimo diferencialas. Šio „Lexus“ kūrinio maksimalus greitis – 270 km/h, o iki 100 km/val. jis pagreitėja per keturias sekundes.
Be to, „GS-F“ būdinga sutvirtinta monokoko tipo kėbulo konstrukcija ir specialiai pritaikyta pakaba, kad būtų optimizuotas šio ypatingo sedano valdymas kartu užtikrinant nepriekaištingą jo važiavimo kokybę.
Naujasis „GS F“ – nepriekaištingai subalansuotas sedanas, kuris iš prigimties yra „dvilypio charakterio“: jis gali padėti siekti rato apvažiavimo rekordų ir puikiai pasitarnauti kaip paprasta priemonė grįžti namo.
„GS-F“ sedanas sveria tik 1830 kg. Tai lengviausias automobilis tarp savo klasės atstovų.
Į gausų „GS-F“ standartinės įrangos sąrašą įtrauktas „Lexus“ naujoviškas sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialas (TVD), montuojamas ir „RC-F“ modelyje. Jis užtikrins išskirtinį sedano valdymą.
TVD siūlo tris veikimo režimus:
STANDARD (numatytąjį) – kuris subalansuoja dinamines savybes ir stabilumą;
SLALOM – užtikrinantį greitą reakciją į vairo pasukimą ir manevringumą;
TRACK – padedantį išlaikyti stabilumą važiuojant lenktynių trasoje dideliu greičiu.