„Lexus NX“ kol kas komplektuojamas tik su viena hibridine jėgaine ir vadinasi NX 300h. Po jo gaubtu dirba 2,5 l darbinio tūrio benzininis variklis su elektrine jėgaine. Bendra sistemos galia – 197 AG, degalų sąnaudos – 5,5 l/100 km, o CO2 emisija – 120 g/km. Identiška hibridinė sistema yra montuojama į „Lexus“ GS bei IS sedanus.
„Lexus NX“ turės daugumą kituose „Lexus“ modeliuose jau matytų technologijų, tačiau pasižymės ir keliomis ypač praktiškomis naujovėmis. Viena jų – belaidis mobiliojo telefono kroviklis, kuriuo bus galima įkrauti tokią funkciją turinčius telefonus (kai kurie „Google“ bei „Nokia“ modeliai).
Visureigis yra iš visų pusių apkabinėtas vaizdo kameromis, kurios parkuojantis projektuoja vaizdą 360 laipsnių kampu, jame bus tokios naujovės kaip nuo artėjančios rankos užsideganti lemputė automobilio salone ar atmintį turinti bagažinė, kuri prisimena, kaip plačiai savininkas mėgsta ją atverti.