Pirmą kartą naujos kartos LS buvo parodytas JAV vykusioje Detroito automobilių parodoje. Tiesa, tada buvo pristatytas benzininis LS500 modelis, o hibridinis debiutavo Europoje – Ženevoje.
Hibridinis LS500h turi benzininį 3,5 l darbinio tūrio variklį ir du elektrinius motorus, kurių bendra galia – 354 AG. Automobilis sukonstruotas ant naujausios „Lexus Global Architecture“ (GA-L) platformos, kuri kiek pažemino LS svorio centrą.
Nuo 0 iki 100 km/val. LS500h įsibėgėja per 5,4 sek., o varomas vien elektra, gali įsibėgėti iki 140 km/val. Tai buvo pasiekta dėl modelyje sumontuotų talpesnių ličio-jonų baterijų, kurios pakeitė senajame LS600h naudotus nikelio elementus.
Prabangaus sedano priekinės sėdynės gali būti reguliuojamos 28-iomis skirtingomis kryptimis ir turi šildymo, vėdinimo bei masažo funkcijas. Galinių funkcijos tos pačios, tik reguliavimo galimybės kiek mažesnės.
„Lexus LS“ turi naujausią įmonės „Safety System+“ sistemą, kuri įspėja vairuotoją ir pati imasi aktyvių veiksmų, siekiant išvengti eismo įvykio. Jame įmontuota pirmoji pasaulyje sistema, ne tik užfiksuojanti pėsčiuosius bei stabdanti automobilį, bet ir galinti automatiškai pasukti vairą, siekiant išvengti susidūrimo.
Naujos kartos „Lexus“ flagmanas Europos rinkas turėtų pasiekti šių metų pabaigoje.