„Lexus“ pristatė savo ateities viziją ir koncepcinį modelį „LF-Z Electrified“

„Lexus“ pristato „LF-Z Electrified“ – elektromobilio koncepciją, pabrėžiančią naują „Lexus“ erą ir požiūrį į elektrifikaciją. Kartu „Lexus“ atskleidė netolimos ateities tikslus, rašoma pranešime.
„Lexus“ pristatė savo ateities viziją ir koncepcinį modelį „LF-Z Electrified“
„Lexus“ pristatė savo ateities viziją ir koncepcinį modelį „LF-Z Electrified“ / Lexus nuotr.

Iki 2025-ųjų „Lexus“ pristatys 20 naujų arba atnaujintų modelių, tarp kurių – daugiau nei 10 varomų vien elektra (BEV), įkraunamų hibridų (PHEV) ar įsikraunančių hibridinių modelių (HEV). Jie bus pritaikyti įvairių pasaulio regionų poreikiams. Šie modeliai sustiprins svarbiausias gamintojo gamas – sedanus bei SUV, taip pat leis tyrinėti galimybes pristatyti naujo tipo modelius: sportinius ar pritaikytus važiuoti su vairuotoju. Taip pat „Lexus“ sieks naujų premium vertybių bei didins viso pasaulio klientų lūkesčius.

„Lexus“ tikisi pasiūlyti elektrifikuotas visų savo modelių versijas iki 2025 m. Numanoma, jog iki to laiko pusę pardavimo apimčių sudarys elektrinę pavarą turintys modeliai. Gamintojas tikisi, jog kiekvienas modelis pasieks neutralumo aplinkai rodiklius iki 2050 m.: nuo degalų gamybos, logistikos iki perdirbimo. Be kruopščiai parenkamų medžiagų, „Lexus“ taip pat sieks mažinti jų gamybos poveikį aplinkai.

Šios savaitės renginyje „Lexus“ pristatė naują koncepcinį automobilį „LF-Z Electrified“, suderinantį važiavimo našumą, stilių ir technologijas, kurias „Lexus“ tikisi įgyvendinti iki 2025 m. Jos dar patobulins „Lexus Driving Signature“ ir suburs sportinių automobilių bei elektrinių pavarų kūrimo patirtį, o vairuotojai galės mėgautis dar geresnėmis valdymo bei jungiamumo savybėmis.

„LF-Z Electrified“ šiuos pojūčius pateikia per modernias technologijas ir elektromobiliui skirtą platformą. Dėl idealiose vietose esančių baterijos ir elektros variklio automobilis pasiekia įspūdingų dinaminių savybių, o DIRECT4 visų varančiųjų ratų pavara bei kitos savybės užtikrina didelę mobilumo laisvę bei išskiria iš įprastų automobilių. Be to, yra pažangių informacinių sistemų, kurios bus pasiekiamos „Lexus“ klientams jau netolimoje ateityje.

Ateities vizija

Nuolat tobulindamas premium hibridinius automobilius ir kurdamas tokius sportinius modelius kaip LFA superautomobilis ar kiti „F“ raide pažymėti modeliai, „Lexus“ užsitarnavo išskirtinę poziciją rinkoje. Gamintojo hibridine strategija tapo beveik du milijonai parduotų modelių, skaičiuojant nuo pat 2005-aisiais pasiūlyto pirmojo RX 400 h. Dabar „Lexus“ siūlo devynis hibridinius automobilius maždaug devyniasdešimtyje pasaulio šalių. Tai – ideali naujų iššūkių platforma.

Automobilių pramonė yra šimtmečio transformacijos įkarštyje, tai turės įtakos žmonių vertybėms bei gyvenimo stiliui, ne tik atneš mobilumo pokyčių, bet ir padės įgyvendinti Jungtinių Tautų neutralumo aplinkai tikslus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis