Teigiama, kad tarptautinėje Japonijos automobilių parodoje koncernas parodys du skirtingus modelius: RC350 ir RC300h. Pirmieji modeliai turės 3,5 litro V6 variklius, o RC300h versijos, kaip išduoda pavadinimas – bus hibridiniai. 2,5 litro motorai su elektros agregatais suks šių versijų ratus.
RC serija suprojektuota pagal praėjusių metų Detroito parodoje debiutavusį koncepcinį LF-LC. Naujausios „Lexus“ dizaino krypties akcentų čia apstu – ryškios kėbulo linijos, atskirti LED žibintai, šiai markei būdingos priekinės grotelės – visa tai naujojo kupė automobilio bruožai.
Gamintojo teigimu, automobilis bus 4695 mm ilgio, 1840 mm pločio ir 1395 mm aukščio – keliais centimetrais ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už 4 serijos BMW. Tačiau atstumas tarp ašių – trumpesnis nei pastarojo konkurento – 2730 mm (palyginti su 2810 mm).
„Lexus RC“ Tokijo parodoje bus eksponuojami ir su skirtingais 18 bei 19 colių skersmens ratlankiais.
Automobilio viduje bus galima rasti medžio apdailos detalių, 7 colių skersmens ekraną su navigacijos bei pramoginės sistemos funkcijomis. Visgi, ekranui valdyti japonai suprojektavo lietimui jautrų laukelį – jiems nepatiko lietimui jautraus ekrano idėja.
„Lexus“ teigia, kad RC turėtų padėti prisivilioti platesnę naujų klientų auditoriją. Tokijo parodoje gamintojas taip pat atskleis ir daugiau informacijos apie šių modelių versijas Europos rinkai.
Kokia jūsų nuomonė apie šį automobilį? Ar tokio automobilio šio gamintojo gamoje trūko?