Kaip rašoma spaudos pranešime, naujasis „Lexus UX“ pasižymi ne tik su niekuo nesupainiojamu dizainu, bet ir nepriekaištingu saugumu. Po dar griežtesnių 2019 metų saugumo testų „Lexus UX“ buvo pripažintas vienu saugiausiu savo klasės automobiliu ne tik vairuotojui ir keleiviams, bet ir kitiems eismo dalyviams – pėstiesiems bei dviratininkams. Dėl automatizuotos avarinio stabdymo sistemos „Lexus UX“ apsaugo net iki 82 proc. visų pažeidžiamų kelių eismo dalyvių.
Drauge su naujausios versijos išmaniuoju saugumo technologijų paketu „Lexus Safety System +" naujasis krosoveris pasižymi itin standžia "Global Architecture-C" platforma bei standartiškai turi įmontuotas 8 oro pagalves. Antrosios kartos "Lexus Safety System+" įtraukė keletą naujų saugumo funkcijų, tam, kad užkirstų arba minimalizuotų galimus nelaimingus atsitikimus. Į jas įeina ir patobulinta išankstinio susidūrimo sistema (PCS), pasižyminti dviratininkų atpažinimo dienos metu funkcija bei pėsčiųjų aptikimo tamsiu paros metu galimybe.
„Šiuo metu "Lexus Safety System+" prieinama net 99% Lexus modelių, parduodamų Europoje, tam, kad įrodytų, jog naujausi saugumo technologijų privalumai nėra skirti tik aukščiausių komplektacijų automobiliams – ji prieinama visai „Lexus“ gamai“ – patvirtina „Lexus Vilnius“ pardavimo vadovė Miglė Juškaitė Žalnierukynienė.
Į naujausią sistemą įeinanti dinaminės kruizo kontrolės funkcija naudoja milimetrinės bangos radaro sensorių ir kamerą, aptinka priešais važiuojantį automobilį tam, kad palaikytų saugų atstumą. Priešais važiuojančiam automobiliui sustojus, sistema taip pat sustabdys ir „Lexus“, o jam vėl pajudėjus – automobilis taip pat pradės važiuoti.
Kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) naujajame Lexus nuskanuoja kelio ženklus, perspėjimus ir informuoja vairuotoją per daugiafunkcinį ekraną. Taip pat šią sistemą galima susieti ir su dinamine kruizo kontrole ir tuomet, vos vienu paspaudimu, automobilio greitį galima nustatyti pagal greičio apribojimus, kuriuos nuskanuoja RSA.
Kelio juostų sekimo sistema padeda „Lexus UX“ vairuotojui neišvažiuoti iš kelio juostos ribų. Kitaip nei ankstesnioji, šį versija teikia pagalbą važiuojant kelio vingyje, kurio spindulys yra kiek griežtesnis nei įprastai. Automobiliui išvažiavus už kelio juostos ribų, ši sistema gražins automobilį į kelio vidurį.
Automatinės tolimosios šviesos (AHB) išsijungia, aptikus priešais atvažiuojantį automobilį bei vėl įsijungia šiam nuvažiavus. „Lexus UX“ rasite dar modernesnę Adaptyviąją tolimųjų šviesų (AHS) sistema su trigubomis LED šviesomis, kuri sukurta suteikti kiek įmanomą geresnį matomumą tamsiu paros metu bei neakinant priešais atvažiuojančių vairuotojų. Vienuolika nepriklausomų šviesos diodų lustų, integruotų į priekinius žibintus, yra įjungiami / išjungiami artėjančių transporto priemonių, kad būtų galima tiksliai valdyti apšviestus ir neapšviestus kelio plotus. Tolimosios šviesos yra paliekamos šviesti ten, kur nėra kliūties ar artėjančios transporto priemonės.