„Lexus“ valdybos narys Markas Templinas „Motoring.com.au“ portalui pripažino, kad dyzelinių arba galingesnių benzininių versijų trūkumas CT gamai privalumų nesuteikė. Tai, pasak jo, neigiamai atsiliepė automobilių pardavimams.
Tačiau specialistas pridūrė, kad gamintojas svarsto ir apie galingesnę CT200h versiją – galbūt net ir tokį modelį, kuris turėtų Tokijo parodoje debiutuosiančio jau antrojo LF-NX prototipo variklį. Teigiama, kad LF200t debiutuos su 2,0 litrų benzininiu motoru, o elektros motoras ir ličio-jonų baterijos bus pakeistos turbokompresoriumi.
Tai lyg ir leidžia pagalvoti apie galimą CT200t versiją, tačiau ponas M.Templinas aiškiai pabrėžė, kad „Lexus“ šio automobilio pavadinimo gale nori matyti raidę „h“. „Mes siekiame įrodyti, kad prabanga ir hibridinės technologijos yra du tarpusavyje suderinami dalykai“, – teigė jis.
„Puikiai suprantu, kad mes nepataikėme į sportinių hečbekų segmentą. Yra žmonės, kuriems patiko CT modelio išvaizda, tačiau juos nuvylė dinaminės savybės. Tikiuosi, kad netolimoje ateityje turėsime ką jiems pasiūlyti“, – pridūrė „Lexus“ valdybos narys.
„Lexus“ Kinijoje pristatys atnaujintą CT200h, tačiau jis, kaip ir įpėdinis, tikėtina, turės apie 140 AG generuojančią hibridinę sistemą, su kuria savo segmente nepajėgia padaryti jokio įspūdžio.