„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Lexus“ Ženevoje demonstruoja hibridinį „LC500h“

LC serijos kupė automobilių gamą papildė hibridinis 500h automobilis. Oficialiai pristatytas automobilis su minimaliais išoriniais pasikeitimais, gamintojo teigimu, sustiprins vairavimo malonumą, o naujas automobilis bus galingas ir pigus eksploatuoti.
„Lexus LC500h“
„Lexus LC500h“ / Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr.

„Reguliarus“ LC500, kurio 5 litrų darbo tūrio jėgainė priverčia automobilį pasiekti 457 arklio galių ribą, tačiau ji neturi raidės h, kas reiškia, kad tai yra tik vidaus degimo variklį turintis automobilis. Tačiau tai pasikeitė, kadangi „Lexus“ pristatė LC500 brolį LC500h.

Nesuklyskite, tai tikrai nėra eilinė benzino – elektros draugystė sukant automobilio ratus ir „Lexus“ nebando parduoti dar vieno eilinio hibridinio automobilio.

Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./„Lexus LC500h“
Algirdo Venskaus / waska.lt nuotr./„Lexus LC500h“

Pagrindinė „Lexus LC500h“ naujovė – pavarų dėžė. Automatinė pavarų dėžė „ant popieriaus“ turi 4 pavaras, tačiau realiai automobilio variklio apsisukimų skaičiaus diapozonas gali kisti 10 kartų.

Kitaip sakant, automobilis turės dvi pavarų dėžes. Benzininis brolis LC500 turės 10 pavarų automatinę dėžę.

Daug detalių apie automobilio greičio savybes dar nepateikiama, tačiau gamintojas žada, kad iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per mažiau nei 5 sekundes (LC500 įsibėgėja per 4,5s), taip pat dar nepateikiama maksimalaus greičio savybių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų