Po išraiškinga išore slepiasi ne kas kita, o „Toyota CH-R“, tačiau akivaizdu, kad Japonijos automobilių gamintojas pataikė tiesiai į dešimtuką, mat savo eilės pasižvalgyti į visiškai naują modelį laukiantiems žurnalistams teko prasibrauti ne tik pro minias socialinių tinklų žvaigždžių, norėjusiu pasidaryti po asmenukę greta, bei pro ištisas delegacijas iš Kinijos, apsiginklavusias matavimo įrenginiais bei užrašų knygutėmis.
Pastariesiems Ženevos parodos lankytojams UX modelis, panašu, sukėlė tikrą ekstazę. Viena grupė išmatavo ne tik automobilio išorės ir vidaus parametrus, bet detaliai nufotografavo net mažiausias automobilio detales. Taip pat specialiu įrenginiu išmatavo dažų storį ant kėbulo įvairiose vietose bei garso izoliacijos storį.
UX gavo jau ketvirtosios kartos hibridinę sistemą, be to, „Lexus“ šiam modeliui kurti panaudojo naują platformą, todėl automobilis turi žemesnį svorio centrą. Anot „Lexus“, tai reiškia, kad nedidelio krosoverio valdymas panašus į paprasčiausio hečbeko.
Pirkėjams UX turėtų būti siūlomas su dviem skirtingais varikliais: 200t versija su 2 litrų turbobenzininiu (168 AG) ir 250h versija (178 AG) su 1,8 l bezininiu su hibridine jėgaine. Skelbiama, kad pirkėjai galės rinktis, ar norėtų automobilio su priekiniais varančiaisiais ratais, ar su visų varančiųjų ratų pavara. Modelis yra 4,49 m ilgio, 1,52 m aukščio ir 1,84 m pločio. Atstumas tarp abiejų ašių – 2,64 m.
Gausesnėms šeimoms – didesnis RX
Lietuviams turėtų įspūdį palikti gerai pažįstamo RX visureigio naujoji versija, pažymėta L raide. L reiškia ne ką kitą, o ilgesnį kėbulą ir dvi papildomas vietas automobilyje.
Tokio varianto tie, kurie žvalgėsi erdvesnio, didesniam žmonių skaičiui pritaikyto, visureigio „Lexus“ gamoje, iki šiol neturėjo, o konkurentai, pajutę tokį poreikį, ilgai nesnaudė ir netruko išleisti septyniems keleiviams skirtų visureigių. Tad „Lexus“ tikisi, kad RX L padės atsikovoti prarastas pozicijas.
Visgi įlipus į RX L trečiąją sėdynių eilę akivaizdu, kad ši skirta tik itin smulkiems ir neaukštiems keleiviams. Mat sėdynės, tarp kurių yra dar erdvės puodelių laikikliams, stačios ir ankštos. Vidutinio ūgio žmogui tenka ne tik galva remtis į lubas, bet ir keliais į priešais esančias sėdynes. Tiesa, pastarosios pagamintos stumdomos pirmyn ir atgal, tad įsitaisyti kiek patogiau – įmanoma.
„Lexus“ didesnįjį RX visureigį siūlys su dviem skirtingom jėgainėm. 350L po kapotu turės V6 formos 3,5 l darbinio tūrio 294 AG variklį, o 450hL – 313 AG galios hibridinę jėgainę.
Kol kas tiksliai nėra aišku, kiek didesnieji visureigiai kainuos, tačiau numatoma, kad mūsų rinką naujasis „Lexus“ galėtų pasiekti iki metų pabaigos.