„Lexus“ Ženevoje sulaukė netikėto dėmesio – liniuotėmis apsiginklavę kinai panoro išmatuoti naująjį UX

Europoje „Lexus“ iki šiol turėjo du visureigius – didesnįjį RX ir mažesnįjį NX. Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje bendrovė parodė dar vieną šeimos narį – nediduką krosoverį UX. Pastarasis sulaukė gana netikėto dėmesio.
„Lexus“ pristatė naująjį UX
„Lexus“ pristatė naująjį UX ir septynių vietų RX visureigį / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Po išraiškinga išore slepiasi ne kas kita, o „Toyota CH-R“, tačiau akivaizdu, kad Japonijos automobilių gamintojas pataikė tiesiai į dešimtuką, mat savo eilės pasižvalgyti į visiškai naują modelį laukiantiems žurnalistams teko prasibrauti ne tik pro minias socialinių tinklų žvaigždžių, norėjusiu pasidaryti po asmenukę greta, bei pro ištisas delegacijas iš Kinijos, apsiginklavusias matavimo įrenginiais bei užrašų knygutėmis.

Pastariesiems Ženevos parodos lankytojams UX modelis, panašu, sukėlė tikrą ekstazę. Viena grupė išmatavo ne tik automobilio išorės ir vidaus parametrus, bet detaliai nufotografavo net mažiausias automobilio detales. Taip pat specialiu įrenginiu išmatavo dažų storį ant kėbulo įvairiose vietose bei garso izoliacijos storį.

UX gavo jau ketvirtosios kartos hibridinę sistemą, be to, „Lexus“ šiam modeliui kurti panaudojo naują platformą, todėl automobilis turi žemesnį svorio centrą. Anot „Lexus“, tai reiškia, kad nedidelio krosoverio valdymas panašus į paprasčiausio hečbeko.

Pirkėjams UX turėtų būti siūlomas su dviem skirtingais varikliais: 200t versija su 2 litrų turbobenzininiu (168 AG) ir 250h versija (178 AG) su 1,8 l bezininiu su hibridine jėgaine. Skelbiama, kad pirkėjai galės rinktis, ar norėtų automobilio su priekiniais varančiaisiais ratais, ar su visų varančiųjų ratų pavara. Modelis yra 4,49 m ilgio, 1,52 m aukščio ir 1,84 m pločio. Atstumas tarp abiejų ašių – 2,64 m.

Gausesnėms šeimoms – didesnis RX

Lietuviams turėtų įspūdį palikti gerai pažįstamo RX visureigio naujoji versija, pažymėta L raide. L reiškia ne ką kitą, o ilgesnį kėbulą ir dvi papildomas vietas automobilyje.

Gamintojo nuotr./Naujasis „Lexus RX 450hL“ – pirmas japonų „premium“ segmento gamintojo septynvietis visureigis
Gamintojo nuotr./Naujasis „Lexus RX 450hL“ – pirmas japonų „premium“ segmento gamintojo septynvietis visureigis

Tokio varianto tie, kurie žvalgėsi erdvesnio, didesniam žmonių skaičiui pritaikyto, visureigio „Lexus“ gamoje, iki šiol neturėjo, o konkurentai, pajutę tokį poreikį, ilgai nesnaudė ir netruko išleisti septyniems keleiviams skirtų visureigių. Tad „Lexus“ tikisi, kad RX L padės atsikovoti prarastas pozicijas.

Visgi įlipus į RX L trečiąją sėdynių eilę akivaizdu, kad ši skirta tik itin smulkiems ir neaukštiems keleiviams. Mat sėdynės, tarp kurių yra dar erdvės puodelių laikikliams, stačios ir ankštos. Vidutinio ūgio žmogui tenka ne tik galva remtis į lubas, bet ir keliais į priešais esančias sėdynes. Tiesa, pastarosios pagamintos stumdomos pirmyn ir atgal, tad įsitaisyti kiek patogiau – įmanoma.

„Lexus“ didesnįjį RX visureigį siūlys su dviem skirtingom jėgainėm. 350L po kapotu turės V6 formos 3,5 l darbinio tūrio 294 AG variklį, o 450hL – 313 AG galios hibridinę jėgainę.

Kol kas tiksliai nėra aišku, kiek didesnieji visureigiai kainuos, tačiau numatoma, kad mūsų rinką naujasis „Lexus“ galėtų pasiekti iki metų pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis