Tačiau išaugusios elektros kainos, panašu, šį tinklą gerokai sumažins – įkrauti elektromobilį mokamose stotelėse arba namuose/biure taps įprasta praktika.
15min jau rašė, kad nemokamas elektromobilių stoteles jau atjungė Neringos valdžia. Kol kas veikia 28-ios Lietuvos automobilių kelių direkcijos stotelės šalia greitkelių ir automagistralių A1 ir A2. Tačiau ir jos nemokama elektra „vaišins“ nebeilgai. 2023 m. situacija pasikeis iš esmės. Pasak Susisiekimo ministerijos atstovės Aistės Gasiūnienės, nemokamos stotelės naikinamas ne dėl pabrangusios elektros, o dėl susitarimo gaunant tam tikslui skirtą ES paramą.
„Tiesiog 2023 metais baigiasi susitarimas teikti nemokamas paslaugas už europinius pinigus prieš penkerius metus daugiausia prie greitkelių Vilnius–Klaipėda, Vilnius–Panevėžys įrengtose 28 stotelėse. Tokia buvo sąlyga“, – BNS aiškino ministerijos atstovė.
Nustojo veikti ir „Lidl“ elektromobilių įkrovimo stotelės
Dar viena elektromobilių vairuotojų, „medžiojusių“ nemokamą elektrą, oazė buvo „Lidl“ prekybos centrai įvairiuose Lietuvos miestuose. „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė patikslino, kad iki šiol mūsų šalyje veikė 10 tokių stotelių, kurių maksimali įkrovos galia teoriškai siekė 50 kW. Tačiau ir šios stotelės šiuo metu neveikia.