Nuvažiuoti nemenką atstumą automobiliui leidžia nauja baterija „Z.E 40“, kuri leido įveikiamą atstumą kone padvigubinti. Be to, pabrėžia „Renault“ atstovė Lietuvoje „Sostena“ pranešime žiniasklaidai, baterijos talpa padidinta nepadidinus automobilio gabaritų ar svorio.
Vertinant pagal NEDC bandymų ciklą, „Zoe“ elektra gali nuriedėti iki 400 km. Visgi realiomis važiavimo sąlygomis situacija skiriasi: šiltuoju metų laiku gamintojas žada galimybę nuvažiuoti daugiau nei 300 km – t.y. maždaug iki pajūrio Lietuvoje. Šaltuoju – per 200 km, kitaip tariant, iš Vilniaus į Kauną ir atgal.
Visgi maždaug keturi iš penkių europiečiai, anot „Renault“, kasdien nuvažiuoja tik 60 km, tad talpesnės baterijos, pasak gamintojos, užteks visai darbo savaitei. Beje, elektros varikliai „Zoe“ iki 50 km leidžia įsibėgėti per 4 sekundes.
„Zoe“ įdiegta „Renault“ patentuota „CaméléonTM“ įkrovimo sistema leidžia elektromobilį įkrauti iš įvairių Europoje esančių įkrovos stotelių.
Skaičiuojama, kad per pusvalandį akumuliatorius įsikrauna tiek, kad būtų galima nuvažiuoti papildomų 80 km. Greito įkrovimo stotelėje per tą patį laiką akumuliatorius papildomas 120 km kelionei. Greituoju režimu visa baterija įkraunama per kiek daugiau nei valandą.
„Sostena“ pranešė, kad Lietuvoje elektromobilio kaina prasidės nuo 28 tūkst. eurų.