Šiuos automobilius jau dabar galima užsisakyti atstovybėse visoje Lietuvoje, jau paskelbtos ir „Leon CUPRA“ automobilių kainos Lietuvai.
Aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems – „X-PERIENCE“
SEAT „Leon X-Perience“ yra ko gero pats stilingiausias universalas savo klasėje. Jis gaminamas „Leon“ ST universalo pagrindu ir skirtas specialiai tiems, kurie mėgsta leistis į keliones ir propaguoja aktyvų gyvenimo būdą.
Automobilis yra varomas visais keturiais ratais ir yra paruoštas nedidelei bekelei.
Didelė dyzelinių ir benzininių variklių įvairovė nuo silpniausio iki galingiausio, net 184 AG agregato patenkins bet kuriuos vairuotojo poreikius.
Automobilis pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu savo klasėje. Lietuvoje naujojo SEAT „Leon X-PERIENCE“ prekyba prasidės tuo pat metu kaip ir visoje Europoje – nuo šių metų rudens.
„Leon CUPRA“ – žinantiems ir suprantantiems
Ekstremaliausia „Leon“ versija – CUPRA – yra gaminama dviejų kėbulo versijų – su trejų arba penkerių durų kėbulu. Tačiau į Lietuvą bus importuojama vienintelė – penkių durų versija.
Tai galingiausias visų laikų SEAT modelis. Automobilis parduodamas dviejų versijų – 265 arba 280 AG, kurią pasiekti padeda dviejų litrų benzininis variklis su turbina. Tai ne tik galingiausias serijinis SEAT modelis, bet ir vienas galingiausių pasaulyje priekiniais ratais varomų automobilių. Suvaldyti tokią kaimenę padeda priekinis diferencialo blokavimo mechanizmas.
„Leon CUPRA“ modelis parduodamas su mechanine arba automatine DSG pavarų dėže su dviguba sankaba. Automobilis jau bazinėje įrangoje turi beveik visus įmanomus privalumus.
Tikrasis „Leon CUPRA“ potencialas šį pavasarį buvo atskleistas legendinėje Niurburgringo lenktynių trasoje Vokietijoje. Šis automobilis pasiekė naują trasos įveikimo rekordą tarp dviem ratais varomų automobilių.
„Leon CUPRA“ legendinį Žaliąjį pragarą įveikė per 7 min 58 sekundes ir tapo pirmuoju serijiniu priekiniais ratais varomu automobiliu, įveikusiu 8 minučių barjerą. Šį rekordą pasiekė lenktynininkas Jordi Gene, kažkada SEAT automobiliu dalyvavęs pasaulio ir Europos žiedinių lenktynių čempionatuose.
Tiesa, rekordas išsilaikė neilgai – vos po kelių mėnesių „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ šį pasiekimą pagerino dar keturiomis sekundėmis. Tačiau „Megane R.S. 275 Trophy“ nėra panašus į automobilį, kurį galima naudoti kasdien – jis neturi oro kondicionieriaus, radijos, garso izoliacijos ir netgi galinio lango valytuvo. Viskas tam, kad už paprastą „Megane RS“ taptų 100 kg lengvesniu. Tuo tarpu „Leon Cupra“ yra normalus kasdienis automobilis.
Lietuvoje silpnesnioji 265 AG „Leon CUPRA“ versija kainuos nuo 93 167 litų. Galingesnioji 280 AG versija mūsų šalyje kainuos nuo 97 499 litų.
Pirmoji „Leon CUPRA“ Lietuvą pasieks vasaros pabaigoje.